/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Driver update
Fra : marcussen1
Vist : 553 gange
100 point
Dato : 10-01-10 15:32

Jeg leder efter et program, gerne gratis, der kan opdatere driverne på min PC.
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-01-10 15:42
Kommentar
Fra : webm

Dato : 10-01-10 16:22

Pardon jeg spørger, men er 1 year, $39.95 gratis?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 10-01-10 17:32

Hvad er det der ikke virker på din PC

Det er en meget dårlig ide blot at opdatere drivere for opdateringens skyld....

De nyeste er LANGTFRA altid de bedste....

Så hvis dem du har virker - skal du ikke "ødelægge" dem

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-01-10 20:09

Refi har helt ret, hvis din maskine virker, så er det dumt at opdatere drivere. Det kan du gøre hvis du får problemer, men ikke nu. Du risikerer at din maskine ikke virker ordentligt hvis du konstant opdaterer drivere.

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 10-01-10 21:41

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 25-02-10 22:28

Hej

Lyder meget fornuftigt, at man ikke bare skal opdatere bare for at gøre det.

Jeg er ikke så meget inde i alt det med hvornår man skal og hvornår man ikke skal. Min computer viser nogen gange blå skærm og genstarter. Kan der være noget der skal opdateres?

Kan man hente et eller andet program, som kan "fortælle" en, om der er nogen driver der skal opdateres og evt hvilke?

Doz