/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
tjenesten PRINT SPOOLER
Fra : ingelein
Vist : 688 gange
50 point
Dato : 03-01-10 19:45

Hej
Jeg vil gerne tilføje en printer på min trådløse bærbare. Når jeg prøver at taste Tilføj Printer får jeg meddelelsen : Tjenesten Print Spooler kører ikke.
Hvordan får jeg den til at køre? Hvor finder jeg den?
Jeg har fået ny printer så den skal erstatte den gamle printer, som virkede via den bærbare .
Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 03-01-10 19:52

der må være en instalations-cd med printeren den skal gerne køres først endog før du tilslutter den nye printer
også selv om den er trådløs
(hvis du ikke har den kan den sikkert findes på nettet)

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 03-01-10 20:19

Hej
Jeg har fundet print spooleren og den side er ok.
Den nye printer er installeret fast til min stationære pc - den har virket i nogle måneder, så det er ok.
Printeren som tidligere kørte sammen med den stationære og også fungeret trådløs fra min bærbare.
Men jeg kan se at ikonet under printeren viser denne "T-ledning". Det gør den ikke ved den nye printer.
Spørgsmålet er, hvordan jeg får den på nettet.
Jeg har kørt guiden netinstallation, men der kommer ikke noget ikon under printeren på den bærbare, som viser at det er en delt printer.

Hvem ved hvad jeg gør forkert???
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-01-10 20:22

Se efter om printeren har tændt for antenne/trådløs symbolet på displayet.

Sådan er det på vores printer

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 03-01-10 20:29

Hej
En Hp 940 C printer har ikke noget display.
Med den gamle printer var der som skrevet et netværksikon under printerikonet på kontrolpanelsiden.

Hilsen
Ingelein

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 60 point
Dato : 03-01-10 20:31

du skal først installere printeren på din bærbar, derefter skal du tilslutte printeren, enten med USB-kabel eller netværkskabel.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-01-10 21:23

C / under
START
HØJREKLIK PÅ DENNE PC
ADMINISTER
TJENESTER/ DOBBELTKLIK
OG ELLERS SÆT DET OP DER
MED ADGANG OG ANDET

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 03-01-10 21:24

Tak for svaret webnoob.
Jeg kommer til at åbne en anden tråd, nu hvor jeg har fundet print spooleren har jeg et andet problem.
mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-01-10 22:01

selv tak, er altid glad for at hjælpe.