/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Livgarden hold Juli 1978
Fra : jokajula
Vist : 1100 gange
260 point
Dato : 03-01-10 14:10

Hejsa.

Er der nogen af jer som har kontakt til nogle af mine gamle soldaterkammerater som jeg har været sammen med for mange år siden vil jeg gerne høre fra jer.
Det er svært at holde styr på folk når man er spredt ud over hele verden.

Måske i kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen

Jokajula

Accepteret svar
Fra : Dahab

Modtaget 270 point
Dato : 03-01-10 14:12
Kommentar
Fra : jokajula

Dato : 03-01-10 14:12

Jeg er årgangsformand for holdet. Det er et stort arbejde at holde styr på så mange folk.
Hvis i kan hjælpe mig vil det være dejligt.
Hvis i evthar en E-Mail på folk vil det være dejligt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-01-10 14:29

De sidder vel stadig og pudser, indhyllet i skyer af pibeler, kraftigt indlært på 8 måneder så de aldrig kan slippe det.

Ku`ikk`la`vær`

Jeg er nu selv fodtudse, årgang 74`

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-10 14:43

Hvis ikke dette er din side, så kunne du måske finde nogen der, men nu ved jeg jo ikke om du er Lars

http://www.facebook.com/group.php?v=info&gid=83509855293

Citat
Hvis i evthar en E-Mail på folk vil det være dejligt

Sådan en adresse oplyser man da ikke om, hvis den pågældende ikke er interesseret.

Du har jo heller ikke oplyst din

Kommentar
Fra : jokajula

Dato : 03-01-10 16:39

Det er korrekt at vi har oprettet en gruppe på Facebook.
Det kunne jo være sjovt at finde flere

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-01-10 16:47

Jeg ville så selv sende den flok en mail om, at der er en, der spørger efter dem.

Du må da have noget på dem? Tlf etc.?

Kommentar
Fra : jokajula

Dato : 03-01-10 17:29

Dem som vi har på Facebook har vi styr på.
Men det kunne være sjovt at finde flere

Kommentar
Fra : jokajula

Dato : 03-01-10 17:35

Det er 31 år siden vi var inde som soldat. Folk er flyttet blevet gift osv.
Hvis man har en E-Mail på folk er det nemmere at kommunikere.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-10 17:47

Så vil jeg da håbe for dig, at der skulle være brugere på kandu, som har været i Livgarden på samme tid, som du og de andre.

For andre end de implicerede kan jo ikke give dig en e-mailadresse.

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 03-01-10 17:47

Jeg har kigget på Fjæsbog og ser der er en kvinde som medlem.

Det sætter gang i nogle tanker om hvad det egentlig betyder det der med at ha`"ligget" ved Livgarden .

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-01-10 17:50

Det er nemmere, men som ans skriver, smider man da ikke rundt med sin mailadresse - og da slet ikke andres.

Men ingen har lovet, at det skal være nemt, vel?

Godkendelse af svar
Fra : jokajula

Dato : 03-01-10 17:58

Tak for svaret Dahab.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-01-10 19:02

Der er altså også denne nye side

http://soldaterportalen.dk/

Der sker ikke så meget endnu, men jeg har da fundet et par gamle kammerater

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 03-01-10 19:38

Velbekomme, håber i finder hinanden.

Kommentar
Fra : jokajula

Dato : 03-01-10 21:42

Hvis man sidder som årgangsformand for ca 250 personer og man skal til at skrive breve på gammeldags maner er det en stor arbejdsbyrde.
Det er hurtigere at sende en E-Mail hvis man vl i kontakt med dem.

Hvis i kender nogen fra Livgarden Hold Juli 1978, vil jeg da meget gerne have et praj fra dem hvis de ønsker kontakt med deres gamle kammerater fra den gang.

Jeg er imponeret over alle de svar som jeg har fået idag. Det havde jeg slet ikke forventet.

Jeg vil da også meget gerne have oplysninger hvis folk flytter skifter telefon E-Mail osv.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-01-10 01:47

Jo, det lyder skie godt.

Men tænk på, at det er 250 soldater i den danske hær, vi snakker om her. Mange af dem er måske stadig i tjeneste..... og i disse terrortider. Det kan jo være, at du kan få nogle af disse gutter til at hjælpe med skriveriet.

Hanne

NB. Skrivemaskinen og kopimaskinen ér opfundet

Kommentar
Fra : jokajula

Dato : 04-01-10 06:36

Jo Camillasmoster det kunne da sagtens være. Men mange er flyttet. Eventuelt rejst udenlands og så videre.