/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
Bryllupinvitationer..
Fra : susankuscu
Vist : 939 gange
20 point
Dato : 02-01-10 21:27

Heiii.... Mig og min Forloved skal giftes her til maj 2010 :D Men vi er helt lost om hva vi skal skrive i vores indbydelser??? er der nogen som kan hjælpe os??

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 02-01-10 21:30

Først Tillykke

I skal jo skrive det i indbydelsen som det handler om og afgrænse hvad i indbyder folk til.

Hvis der er orvernatning, mm skal folo jo kunne planlægge at deltage i de hele...
vh Ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 02-01-10 21:30

Du kan jo google på indbydelser og få gode ideer til layout og indhold.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 02-01-10 22:10
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 02-01-10 22:11
Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 02-01-10 23:55

Hej - tillykke med at I skal giftes. Man kan købe meget flot papir med champagnemotiv og blomster osv. - I kan jo printe jeres invitationer ud på sådant papir som kan købes i boghandlen. Flot og økonomisk.

I kan vælge enten at skrive meget højtideligt fx. "Det vil glæde os at se Dem til højtideligheden osv." eller I kan vælge at lave en afslappet stil fx "Da vi har besluttet at gifte os i maj måned og gerne vil invitere dig til vores bryllup osv.".

Blot et par ideer - husk at skrive S.U. + dato (som betyder Svar Udbedes. Skriv herefter en dato 1-1½ måned før brylluppet - da I har brug for at vide hvor mange der kan komme og således at I stadig kan nå at invitere andre hvis nogen ikke kan).

Hej fra FrejaFlop

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 02-01-10 23:57
Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 02-01-10 23:59

Hvis det er på djævleøen så...

http://www.bryllupsbiler.dk/

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 20 point
Dato : 03-01-10 12:36

Hej Susankuscu

Først og fremmest tillykke med at i ska lgiftes, jeg håber det bliver en lige så fantastisk dag, som jeg havde i sommer, da min hustru og jeg blev gift.

Med hensyn til invitation, så får du lige vores opskrift.
Vi havde på forhånd besluttet at temaet for vores bryllup skule være blomster (det er jo nemt i slutningen af juni) og invitationen var så det første udtryk for temaet, ved at sproget blev holdt i vendinger der lagde sig op ad "blomstersprog".

Selve teksten handlede lidt om hvordan vi havde mødt hinanden, og du skal jo tænke på, at den skal ud til to forskellige familier hvor den ene familie kender den ene part bedre end den anden og omvendt.

Jeg vil gerne sende dig vores invitation som inspiration hvis du PM'er din email adresse

Godkendelse af svar
Fra : susankuscu

Dato : 03-01-10 15:38

Tak for svaret Kortoververden. Jeg vil meget gerne se jers invitationer :) Min e mail er Susankuscu@hotmail.com :) Tusind tak...