/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
hvor mange unger
Fra : victorogoliver
Vist : 710 gange
15 point
Dato : 29-12-09 10:02

jeg ved ikke hvor mange gubby unger jeg får ud af en gubby. jeg har arlid fået yngel,

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 29-12-09 10:08

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 29-12-09 10:11

<SALTVAND_s EDIOT

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 25 point
Dato : 29-12-09 10:24

Venter du unger nu? En guppy hun kan få mange unger mellem 20 og 50 kan du godt regne med, hvis det er en stor hun så kan hun føde omkring 100 unger pr. gang, men du skal ikke regne med at de overlever alle sammen, både moderen og de andre fisk spiser dem de kan få fat i, husk derfor at der skal være tætte planter så de små kan skjule sig

Godkendelse af svar
Fra : victorogoliver

Dato : 29-12-09 10:26

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-09 10:32

Selv tak og held med guppyerne

Kommentar
Fra : me67

Dato : 29-12-09 22:01

Hej "victorogoliver "

Syntes blot jeg ville informere dig om siden www.akvariesiden.dk
som er en noget mere seriøs hjemmeside om netop akvariet end
kandu.dk som efterhånden ikke er værd at bruge tid på.

Der findes enkelte brugere tilbage her på kandu.dk som kan/vil hjælpe dig -
dog er det efterhånden få da regler ikke er noget der bliver taget seriøst
hvilket får dette forum til at sejle total - se blot de svar du har fået her på
dit spørgsmål - kun én person ville hjælpe - resten er ubrugeligt.

Godt nytår

Venligst ME67

Kommentar
Fra : victorogoliver

Dato : 29-12-09 23:00

Tak me67 vil jeg sige til min søn..

Kommentar
Fra : lille_vogt

Dato : 21-01-10 20:37

har hørt man også kan lave hul i et gennemsigtig en gang krus og putte den ned??
ved ikke om det virker :)

Kommentar
Fra : lille_vogt

Dato : 21-01-10 20:41

så overlever der nok flere unger *