/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Tilladelse til salg på strøget?
Fra : Hopenhagen
Vist : 2053 gange
100 point
Dato : 23-12-09 00:38

Hejsa !

Nogen der ved hvor jeg skal henvende mig for at få tilladelse til at sælge noget på strøget?

Tak.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 23-12-09 00:45

jeg tror det er Københavns politi - hvis ikke - er det Københavns kommune

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 23-12-09 00:47

Hvad havde du tænkt dig at ville sælge?

Kommentar
Fra : Hopenhagen

Dato : 23-12-09 00:49

Det er hemmeligt hvad jeg vil sælge

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-12-09 00:54

Citat
Det er hemmeligt hvad jeg vil sælge

Hash og nøgler, måske

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 23-12-09 00:56

det er ganske vist ikke i københavn, men reglerne må væte det samme i alle kommuner. Så her er et uddrag af en sag, der síger det er kommunen der skal give tilladelsen.

Citat
Ingen tilladelse
Efter at have sundet sig lidt oven på dén overraskelse ringede Anette Kristensen til den vagthavende ved Fyns Politi for at anmelde blomstersalget.

Hun kom i kontakt med den lokale landbetjent, Birger Jensen, og der blev sendt en patruljevogn til stedet.

- Der var ikke udstedt en kommunal tilladelse til blomstersalget, så vi sendte en patruljevogn til stedet midt på formiddagen, siger Birger Jensen

Kommentar
Fra : Hopenhagen

Dato : 23-12-09 00:56

Rimelig kold og stå og sælge hash på strøget. Hahaha

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-12-09 00:58

Citat
Rimelig kold og stå og sælge hash på strøget. Hahaha

Ja men det var såmen bare en citat fra wupti-reklamerne

Accepteret svar
Fra : skytten49

Modtaget 110 point
Dato : 23-12-09 01:02

http://www.kk.dk/Erhverv/TilladelserOgBevillinger/VejeOgPladser/stadeplads/ansogningsguide.aspx

jeg tror jeg har fundet det rigtige kontor i køgenhavns kommune

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 23-12-09 01:02

Hej det er hvad jeg kan finde, ude til venstre på siden er der en menu, der kan du. måske finde nogle af de svar du evt. skal bruge.
http://www.kk.dk/Erhverv/TilladelserOgBevillinger/VejeOgPladser/stadeplads.aspx
Mvh. gwh.

Godkendelse af svar
Fra : Hopenhagen

Dato : 23-12-09 11:33

Tak for svaret skytten49.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 23-12-09 11:42

selv tak