/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
Hvilkken fugl?
Fra : Brugge96
Vist : 625 gange
20 point
Dato : 17-12-09 14:32

Hej
jeg er 13 år og vil gerne havde en fugl som kæledyr men ved ikke hvad for en det skal være? jeg har tænkt meget på nymfeparakit eller undulat men er der nogen der har et godt råd til en fugl for en der aldrig har haft fugl før?

på forhånd TAK!!!

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 30 point
Dato : 17-12-09 14:44

En nymfeparakit er lidt sværere at passe end en undulat.

En undulat vil være passende for dig, den kan lære at snakke lidt, den kan blive meget tam og den skal ikke have så stort et bur som en nymfeparakit.

Kommentar
Fra : Brugge96

Dato : 17-12-09 15:35

Tak for svaret men hvor stort bur behøver undulaten så?

Godkendelse af svar
Fra : Brugge96

Dato : 17-12-09 15:35

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 17-12-09 15:35

har selv haft en nymfeparakit.
i 2 måneder vil fraråde det dybt de larmer helt vildt vi fik klager af naboen,,

hold dig til en undulat (=

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-12-09 15:37

Selv tak du, burets størrelse kan du få at vide af en dyrehandler, og jeg vil også foreslå at du går på biblioteket og låner en bog om hvordan man passer en undulat.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 17-12-09 15:39
Kommentar
Fra : Brugge96

Dato : 17-12-09 18:04

Tuusind tak til jer begge i har hjulpet godt og har lånt 2 bøger om det