/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
ikke dansk
Fra : jensviggo
Vist : 855 gange
50 point
Dato : 03-12-09 15:28

når jeg kører stavekontrol kan det ikke lade sig gøre da der kun er engelsk, fransk, spansk og tysk til rådighed

jensviggo

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 03-12-09 15:44

Hvilket progam snakker du om?????????????????????????

Det er altså ikke let for os, at gætte sig frem til.

Husk lige at give lidt flere oplysninger når du stiller et spørgsmål.

MVH

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-12-09 15:50

Jeg gætter på det er Live Mail, det er i kategorien E-mail

Der er ikke dansk stave kontrol i live mail, men prøv at kigge her:
http://peter.mpbrun.dk/20080513/f-dansk-stavekontrol-i-windows-live-mail/

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-12-09 17:55

Men uanset spørgsmålet, så har du jo selv svaret på det, der kan ikke køres stavekontrol på dansk fordi sproget ikke er installeret

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-12-09 20:29

Gå i skole igen.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-12-09 00:44

Citat
Men uanset spørgsmålet, så har du jo selv svaret på det, der kan ikke køres stavekontrol på dansk fordi sproget ikke er installeret
det kan der netop og det er ikke så svært at installere dansk sprog i Windows Live mail, en anden bruger her fra Kandu fik sin Live mail til at snakke dansk sidste weekend.
Metoden har Klaudi lagt et link til

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 04-12-09 14:16

det er windows mail jeg har, ændre der fremgangsmåden i forhold til Live mail?

jensviggo

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 04-12-09 14:24

Du kunne jo forsøge, jeg kan ikke huske Windows mail som er mail programmet på Vista, det er meget sparsomme oplysninger du kommer og de skal hives ud af dig, her er Microsofts forklaring, hvis du ikke kan finde dansk, så kan du forsøge om Peter Bruns opskrift virker på Windwos mail:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Check-spelling-in-a-Windows-Mail-message

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 04-12-09 14:32

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-12-09 14:41

Tak - jeg tror ikke du får dansk stavekontrol på din Windows mail, brug i stedet for Thunderbird og husk at installerer den danske ordbog: http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/
ordbøgerne er her: https://addons.mozilla.org/da/thunderbird/browse/type:3