/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
driver til disse hvor?
Fra : return
Vist : 658 gange
198 point
Dato : 03-12-09 13:17

hej

nogen der kan være behjælpige med at fortælle hvor man kan downloade driver til lyd kort og net kort er disse to her

intel 82801 EBlCH5 AC`97 AUDIO CONTROLLER.

Broadcom netxstreme bcm5782 gigabit ethernetcontroller .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-09 13:20

Hvilken styresystem skal disse drivere fungere sammen med

Kommentar
Fra : return

Dato : 03-12-09 13:23

motherboardet er et HEWLETT- PACKARD 085Ch

hvis det betyder noget ?

Kommentar
Fra : return

Dato : 03-12-09 13:24

o.v.n

de skal bruges til en com der har xp

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 03-12-09 13:26

Hos HP under support/download

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-09 13:29
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-09 13:30

Men du burde kunne bruge de drivere som kan findes ved at opdatere driver fra Enhedshåndtering

Kommentar
Fra : return

Dato : 03-12-09 13:41

o.v.n

hvor er det lige nu man ser om det er et 32bit eller 64 bit man køre med

og kan se det er et zipp program så skal jeg vel også ha et program der kan pakke det ud troede der fantes et program der bare skulle downloades og så bare installeres uden at være en zipp fil

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-09 13:51

Windows XP har indbygget noget som kan pakke ud, højre klik på zippen og Udpak alle, du kan som udgangspunkt godt regne med at du har en 32 bit computer

Kommentar
Fra : return

Dato : 03-12-09 14:08

o.v.n

har lige prøvet at udpakke den blev så bare til en alm mappe så er på herrens mark nu
for der er imappen hvor jeg kan se noget med install hvordan gør man

eller findes der et program der er nemmere ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-09 14:15

En nemmere løsning er at opdatere fra Enhedshåndtering, der burde du kunne finde den driver du har downloadet nu, ellers prøv at lade Windows XP søge efter en driver, husk at give lov til at søge på nettet.
Jeg tager på arbejde nu, held og lykke med driverne det bliver over midnat før jeg kigger ind igen

Kommentar
Fra : return

Dato : 03-12-09 14:27

jamen jeg kan har slet ikke fået installeret et netkorts driver eller hvad poller det måtte hedde
man kan jo ikke komme på nettet ud det så nogen det måtte kunne hjælpe
med et sted hvor man kan downloade det program så man kan få sit net kort til at virke

køre xp

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-12-09 01:03

Kan du ikke hente driver på den computer du skriver fra nu, og så ved hjælp af et usb drev flytte den til problem computeren ? Så kan du forsøge at opdatere driver fra Enhedshåndtering.
Er det en tidligere Vista computer du har problemer med ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-12-09 01:06

Det skulle gerne se nogenlunde sådan ud hos dig:
http://www.broadcom.com/support/ethernet_nic/determine_driver.php

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 198 point
Dato : 04-12-09 01:28

Det er den driver som du skal bruge der kan hentes fra mit første link indlæg, det er ikke et program som skal installeres, du skal opdatere driver fra Enhedshåndtering

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 04-12-09 07:25

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-12-09 12:13

Tak - jeg har en fornemmelse af at du ikke fik det til at virke alternativ kan du købe et nyt netkort til computeren, det koster vist ikke mere end cirka 100kr.