/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Fan-sider på Facebook
Fra : toby-a
Vist : 672 gange
45 point
Dato : 01-12-09 23:27

Hey.

Jeg kan ikke se hvilke sider jeg er fan af, på Facebook. Altså Profil > Information, hvor det plejer at stå. Ved i hvordan jeg kan få den til at vise det igen?

På forhånd tak..

Mvh.
Tobias Andersen.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-12-09 23:37

Gå ind i indstillinger, vidre i applikationsindstillinger, og vælg grupper.
Disse henvisninger forsvinder fra den normale side, hvis de ikke har været besøgt i længere tid.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 02-12-09 07:38

hvad fanden skal vi blandes ind i facebook for.

bliv på den lorteside og spørg der.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-09 07:54

Gå ind på din profilside og tryk på din information. Så kommer dine oplysninger, samt hvilke grupper du er tilmeldt

Du skal ikke ind på nogen applikationsside

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 02-12-09 16:37

Citat
Gå ind i indstillinger, vidre i applikationsindstillinger, og vælg grupper.
Disse henvisninger forsvinder fra den normale side, hvis de ikke har været besøgt i længere tid.

Jeg kan sagtens se hvilke grupper, jeg er medlem af. Det er mine fan-sider jeg ikke kan se. :)

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 02-12-09 16:39

Citat
Gå ind på din profilside og tryk på din information. Så kommer dine oplysninger, samt hvilke grupper du er tilmeldt [Blink]

Du skal ikke ind på nogen applikationsside

Som sagt er det ikke grupper, men fan-sider. :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-09 16:50

Dem kan jeg altså sagtens se på min side... der må være sket en fejl hos dig??

Jeg trykker ind på profilsiden (ikke startsiden) og trykker på informationer, der kommer alle de informationer jeg har oplyst om mig selv, alle de sider jeg har tilmeldt mig (grupper), og underneden kommer der alle mine fansider

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 02-12-09 17:27

Citat
Dem kan jeg altså sagtens se på min side... der må være sket en fejl hos dig??

Jeg trykker ind på profilsiden (ikke startsiden) og trykker på informationer, der kommer alle de informationer jeg har oplyst om mig selv, alle de sider jeg har tilmeldt mig (grupper), og underneden kommer der alle mine fansider

Ja, der er sket en fejl. Der er derfor jeg skriver herinde, for at se om der er nogle der kan løse den? ;)

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 45 point
Dato : 02-12-09 17:31

Måske det er nemmere at få hjælp på fb..

når du kommer ind på din side, er der en - hjælp - nede i højre hjørne, så kommer der en del sider frem, bl.a. en hvor du selv kan stille spørgsmål og også læse de oftest stillede spørgsmål og svar

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 02-12-09 17:32

Citat
Måske det er nemmere at få hjælp på fb..

når du kommer ind på din side, er der en - hjælp - nede i højre hjørne, så kommer der en del sider frem, bl.a. en hvor du selv kan stille spørgsmål og også læse de oftest stillede spørgsmål og svar

Har jeg gjort for en uges tid siden, så prøver bare her. :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 21:29

Jeg fandt lige tilfældigvis en side mere på fb hvor man kan se sine fan-grupper

Oppe ved siden af dit navn -indstillinger-privatindstillinger-forhåndsvisning af profil, så kommer de frem

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 10-12-09 21:38

Citat
Jeg fandt lige tilfældigvis en side mere på fb hvor man kan se sine fan-grupper

Oppe ved siden af dit navn -indstillinger-privatindstillinger-forhåndsvisning af profil, så kommer de frem [Blink]

Ikke ved mig. :P

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 21:48

toby-a...........så har du dem ikke mere..... du må oprette dem igen, men det er vel heller ikke så svært

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 10-12-09 22:01

Citat
toby-a...........så har du dem ikke mere..... du må oprette dem igen, men det er vel heller ikke så svært [Meget forvirret]

Jo. Jeg har slettet en masse, men har stadig 50+ tilbage. Det er fordi jeg gerne vil have slettet dem alle, og starte på en frisk. :D

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 22:12

Det er da ikke nemt

Så må du prøve at huske hvilke grupper du er med i, og så søge/finde og slette

Kan du ikke bare glemme de fansider, når du alligevel ikke kan finde dem?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-12-09 22:26

Nu skal jeg gå på Facebook og se om jeg kan finde ud af det.

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 10-12-09 22:31

Citat
Det er da ikke nemt [Ked af det]

Så må du prøve at huske hvilke grupper du er med i, og så søge/finde og slette

Kan du ikke bare glemme de fansider, når du alligevel ikke kan finde dem?

Jeg er kun medlem af 11 grupper, og dem kan jeg sagtens se. :) Jeg er fan er 55 sider. Har lige prøvet: "Jeg fandt lige tilfældigvis en side mere på fb hvor man kan se sine fan-grupper

Oppe ved siden af dit navn -indstillinger-privatindstillinger-forhåndsvisning af profil, så kommer de frem [Blink]" Som Norsted 1 sagde, så kunne jeg se, at jeg var fan af 55 sider, men når jeg trykkede vis alle, viste den kun 3..

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-12-09 22:38

toby-a
Som jeg kan se på Facebook, så har de lavet en del om. Så dine oplysninger røg måske i oprydningen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 22:42

Granner01... toby-a, manglede sine fangrupper inden fb blev ændret

Godkendelse af svar
Fra : toby-a

Dato : 08-02-10 10:00

Tak for svaret Nordsted1.