/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Hemmelig adresse på dgs og tlf
Fra : Jummu
Vist : 1481 gange
200 point
Dato : 23-11-09 22:42

Hejsa !

Nogen der ved hvordan jeg gør hvis jeg ikke vil have at nogle finder min adresse både via tlf nummer og navn?

Tak

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-11-09 22:46
Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-11-09 22:47

Og går på folkeregistret

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 23-11-09 22:48

JA...

Du får hemmelig adresse hos kommunen og hemmeligt nr. hos dit teleselskab...

Men det bliver ALDRIG mere hemmeligt end offentlige myndigheder kender det....

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-11-09 22:49

Ja, præcis refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-11-09 22:50

Og hvis dgs skal være de gule sider og der dermed er tale om firma - så kan du IKKE.....

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 23-11-09 23:03

hemmeligt telefonnummer kommer ikke i nogen telefonbøger. mit mobil nummer er ikke hemmeligt men må efter aftale med sonofon ikke optages i telefonbøger, og det fungerer. Det fik jeg arrangeret pga alle de der ringer op for at sælge aviser og blade.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-11-09 23:12

Jep, men kontakt TDC og dit mobil selskab og gå på folkeregistret

Kommentar
Fra : love4all

Dato : 23-11-09 23:16

Hvis man vil ha hemmelig adresse, så skal man huske at give komunen besked en gang om året om at man ønsker forsat hemmelig adresse.
Mht telefon så kan man vælge udeladt nummer eller hemmelig nummer.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-11-09 23:19

Det enested sted du kan få hæmmelig adresse er i kommunens folkeregister. I dag nok borgerservice. Det holder dig ude af telefonbøgerne med adressen og når der ingen adresse er så er der heller ikke et telefonnummer.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-11-09 23:28

Ja, som skrevet i de første indlæg...

Godkendelse af svar
Fra : Jummu

Dato : 23-11-09 23:30

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-11-09 23:31

Godt så ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-11-09 23:31

Selv tak....

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-11-09 23:35

Så man skal bare gentage hvad andre siger, så falder der point af ???

LOL

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 23-11-09 23:45

jeg forstår ikke den misundelse og gåen op i point, det vigtigste må da være at spørgeren får nogle brugbare råd

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-11-09 23:46

Det kan du have fuldstændig ret i, synes bare det er underligt når nu der er det system.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 23-11-09 23:50

ja og det syge system gør, at nogle brugere udtaler sig om noget de ikke ved noget om, i håb om at få point

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-11-09 23:50

Oh yes, dem er der også mange af