/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Andre mail i Outlook
Fra : Eyvind
Vist : 537 gange
110 point
Dato : 22-11-09 12:39

Til ære for ovn, skal lige fortælles at mange andre mail-adresser naturligvis også kan køres fra Outlook og windows mail og via webmail. Dog er der speciel login til TDC men til gengæld kan TDC også håndtere flere mail-typer/adresser.
Desværre kan jeg ikke lægge en anvisning på bruga alle mail-adresser, da jeg sipelthen ikke kender dem.
Måske vil ovn lægge en anvisning på alle disse mail-adresser i Outlook og windows mail.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-09 12:56

Nemlig og gMail er ikke Beta mere

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-11-09 13:09

bruga >>>>>> brug af

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 120 point
Dato : 22-11-09 13:13

Det klæder dig ikke at blive sur hver gang jeg driller dig med Gmail (eller når jeg angriber dine måder at lege med Ubuntu på) du er glad for den, så ok med mig, det er bare tydelig med din begejstring at det er svært ikke at drille lidt.

Hotmail er der forklaring til: http://www.kandu.dk/Tip19335.aspx

Yahoo mail pop3 opsætning kommer her:
Klik på Funktioner og på Konti - opret en ny konto og brug følgende indstillinger:
1. Indkommende mail-server (POP3):     pop.mail.yahoo.com

Brug SSL, port: 995

2. Udgående mail-server (SMTP):     smtp.mail.yahoo.com

Brug SSL, port: 465, brug godkendelse

3. Kontonavn/Brugernavn: "din Yahoo e-mail adresse"

4. E-mail-adresse: din Yahoo e-mail adresse

5. Adgangskode:    Din Yahoo! Mail adgangskode

6. Husk at sætte markering ved Gem en kopi på serveren hvis du vil kunne læse mail i webmail senere

7. Gem og genstart e-mail klienten

indstillinger er kopieret fra Yahoo hjælpeside for mail og de virker
den sidste webmail er fra en lille server og sikkert uinteressant for alle andre end os der bruger den

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-11-09 13:38

Jeg er ikke sur ovn - men jeg kender og bruger kun TDC og gmail.
Mine hotmail er yt og bruges sjældent men fra webmail.

gmail er for mig god da min egen domænemail (som ikke har ret meget plads) kan videresendes til gmail og der kan svares som om det er fra min domænemail.

Jeg så bare at der var et behov for viden om gmail i outlook og windows mail.
Derfor hentede jeg den frem, og viste den.
Det er jo vidensdeling.

Ps. Hvis du bliver drillet tilbage er det ikke, det samme som, at være sur..............................

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-11-09 13:54

Ok vi driller hinanden lidt, forhåbenlig kun for sjov jeg bruger både Hotmail og Yahoo mail, Google er bandlyst på mine computere, her på XP computeren er Google sat på den sorte liste i Host filen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-11-09 14:15

Det er da fint nok - men jeg kan sagtens bruge gmail for CIA har ikke noget imod mine pæne mails.
hysjs - de logger sig ind og kigger i min comp. om natten....................selvom den er slukket.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 22-11-09 15:30

Tak for svaret o.v.n. Fin forklaring.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-11-09 17:33

Selv tak - jo vist kan de forskellige webmail sættes op i diverse mail klienter