/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
CONNECTION TIMED OUT
Fra : ingelein
Vist : 568 gange
50 point
Dato : 21-11-09 19:14

Hej
I dag har jeg for første gang oplevet denne besked når jeg ville logge på et Yahoo Forum-.
Jeg har selvfølgelig googlet mig til en løsning på Microsofts side, men har ikke løst problemet, som måske bare er et Yahoo serverproblem i dag? Jeg har ikke stillet på noget i dag.

Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-11-09 21:00

Det kan godt være Yahoo for jeg har været inde på den i dag og der var problemer.

Vent til på mandag, så har de løst problemet.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-11-09 21:09

Hej granner01
Det der forvirrer mig er at jeg godt kan komme ind i det Forum en gang imellem.
Nå det er jo heller ikke så vigtigt.
mange hilsner
Ingelein - god weekend

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 50 point
Dato : 22-11-09 21:13

Citat
Jeg har ikke stillet på noget i dag.

Hvordan har du kunnet lade være med det?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 22-11-09 23:19

Hej Severino

Ud fra den simple tankegang at noget der er kommet af sig selv, måske også løser sig selv

Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 29-12-09 23:06

Tak for svaret severino.
mange hilsner
og godt nytår
Ingelein

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-12-09 11:31

Citat
Ud fra den simple tankegang at noget der er kommet af sig selv, måske også løser sig selv

Det er egentligt en ret sund logik; den kan jeg godt lide!!!!