/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
kesler
Fra : lexiben2
Vist : 798 gange
300 point
Dato : 21-11-09 18:11

Kan man se kesler gratis, og hvordan?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-09 18:17

Ja da - kig i tips....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-09 18:26

Giver dig lige et link i pm

Accepteret svar
Fra : Miksi76

Modtaget 310 point
Dato : 21-11-09 19:01

De viser den hvis på disse steder
www.atdhe.net
www.myp2p.eu

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 21-11-09 19:57

hej miksi76
hvordan fungere det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-09 20:17

I min pm, har min mand brugt det nederste link (det var med vilje jeg gav dig det som pm, da jangchr, fortæller at viasat kan lave ballade, hvis de ser link langt ud)

Han oprettede sig som bruger, og fik så et loggind,og har så betalt 6 pund...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 20:35

Vi var nogle stykker som så Kessler live for lang tid siden, metoden er stadig aktuel jeg sidder og venter med min Ubuntu computer, det skulle kune lade sig gøre med Linux også, dengang var der Windows XP på computeren, der er vist tid nok til at du kan nå at læse den lange tråd igennem:
http://www.kandu.dk/Spg111985.aspx

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 20:36

Citat
og har så betalt 6 pund...
hvad har han ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-09 20:50

Ja, han betalte 6 pund for at komme på - i det nederste link fra jangchr --- han kunne ikke få nogle af de andre link til at virke

Dem her på siden, har han ikke prøvet, for han var logget ind inden dette spørgsmål blev oprettet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 21:01

myp2p og sopcast er da gratis

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 21-11-09 21:19

Citat
han kunne ikke få nogle af de andre link til at virke

De andre link virker først når kampen begynder, det var derfor jeg lå flere link, hvis der var nogle af de andre der svigtede

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-09 21:24

Jangchr... det er helt ok, han ville bare sikre sig, at skidtet virkede,så han var i god tid, og 6 pund er da stadig meget billigere end viasat og TDC

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 21-11-09 21:31

Citat
Jangchr... det er helt ok, han ville bare sikre sig, at skidtet virkede,så han var i god tid, og 6 pund er da stadig meget billigere end viasat og TDC

Jo, men der var også en til 3,5$

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 21-11-09 21:36

Men jeg tog også den til 6£, da de viser alle kamperne ved stævnet ellers falder jeg sgu bare i søvn inden Kessler kommer på eller også spiller jeg poker hele natten og taber måske lige så meget som viasat tager for kampen

NB:
Passer ikke, jeg har stadig en overskud på 4800$

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-11-09 04:53

Øv - øv og atter øv nå men jeg betalte da i det mindste ikke for at se nederlaget myp2p og sopcast virker stadigvæk

Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 07-12-09 17:36

Tak for svaret Miksi76.