/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Se Kessler kampen på nettet
Fra : stl_s
Vist : 5559 gange
10 point
Dato : 03-11-07 21:34

Opfølgning på dette http://www.kandu.dk/tiphist.aspx?tid=16767

Hent SopCast 1.1.2 her http://www.sopcast.org/ Vista, husk at installere med "Kør som Administrator". Højreklik også på skrivebords ikonet -> Egenskaber -> Kompatibilitet -> Sæt flueben i "Kør dette program som administrator" -> Anvend -> Ok.

Gå her til, og opret en bruger. Brug bare en "skralde"email http://myp2p.eu/index.php?part=home

Så er kampen her http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=1259&part=sports

Der er 3 kanaler, så en af dem bør køre ok. Den øverste virker fint for mig.

Højreklik på vinduet, og vælg -> Zoom -> Fuld skærm.

Hæld øllet op i glasset og ENJOY

GO Mikkel GO

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-11-07 21:42

Er der virkelg ikke andre ting i livet, der er vigtigere?

Kommentar
Fra : me67

Dato : 03-11-07 21:43

Kan ikke pakke filen ud fra sopcast.org - andre der har samme problem ??

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-11-07 21:45

Jeg hadse også lidt hyr med den, men den skal trækkes ud af mappen, så burde det virke.

Kommentar
Fra : me67

Dato : 03-11-07 21:47

Ikk let når det går galt ved udpakning af filen man henter på siden.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-11-07 21:50

Næh, en lidt mærkelig måde de har gjort det på. Hos mig sagde Vista, at jeg ikke havde rettigheder til at udpakke til mappen den lå i. Ude på skrivebordet går det. Programmet virker nu godt nok.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-11-07 22:09

Citat
Er der virkelg ikke andre ting i livet, der er vigtigere
som for eksempel hvad det må forsøges fra en XP

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 03-11-07 22:12

og så er det sådan............... når kampen starter bliver serveren overbelastet og ingen kan se det alligevel ØV

Hvis der bare var en lille chance ville jeg straks springe til.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-11-07 22:16

Citat
når kampen starter bliver serveren overbelastet og ingen kan se det alligevel ØV

Næh, sådan er det ikke. Det er jo P2P, så jo flere jo bedre

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 03-11-07 22:27

kan det passe det først er kl 1 den starter ??

Kommentar
Fra : me67

Dato : 03-11-07 22:28

Er der nogen der på nuværende tidspunkt ser kanalen hvor kampen kommer på
og som kan sige mig hvad der bliver sendt pt. blot så man er sikker på det er den
rigtige kanal. ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-11-07 22:29

Problemet er så at INGEN af sopcasts´s filer du´r.......

De andre link der har været lagt ud som værende OK er også enten "fjernet" eller bruger sopcast som ikke kan udpakkes.... (den fortæller det KUN er en del af filen)

Så mon ikke det hele falder sammen som korthus når tiden sig nærmer

Der sidder sikkert allerede en hel del "nørder" der har fået til opgave at "jamme/blokke" ALT hvad der findes af "gratis pay per wiev"

Kommentar
Fra : me67

Dato : 03-11-07 22:29

Kode
kan det passe det først er kl 1 den starter ??

Ja

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-11-07 22:30

Citat
Hæld øllet op i glasset og ENJOY

Ja - den kan man da nyde.....

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-11-07 22:30

Jeg har brugt det øverste link, og der kører en film på HBO

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 03-11-07 22:30

jeg kører xp og har fået det til at køre

men spørger til om det kan passe at den starter kl 1 ??
jeg prøver nemlig også at se om kanalen er rigtig

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-11-07 22:34

Refi, i stedet for at være negativ, så prøv det dog. Det virker, og der da ikke nogen der kan "jamme" det. Iøvrigt sender de kanaler det IKKE som Pay Per View

Kommentar
Fra : me67

Dato : 03-11-07 22:34

Jeg har en film med Eddie Murphy på skærmen - er det, det samme i ser.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-11-07 22:40

Jeg ser også Eddie, i tip top kvalitet

Kommentar
Fra : me67

Dato : 03-11-07 22:41

samme her - fint så køre det bare

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 03-11-07 22:43

også eddy her

...........................fedeste...................

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-11-07 22:44

Også Eddie Murphy her med dansende hamster og vaskebjørn

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-11-07 22:45

Min kvalitetsmåler ligger næsten konstant på 100%, så det bliver ikke meget bedre.

Læg iøvrigt mærke til knapperne nederst i playeren. Den første opdaterer, den næste er Fuld skærm, og den sidste flytter billedet over i den rigtige medieplayer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-11-07 22:48

Min forbindelse er ikke hurtig nok billedet fryser når jeg vil køre fuld skærm

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 03-11-07 22:49

stakkels ovn.....

men jeg tror det er dr. do little ??

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-11-07 22:54

o.v.n den her kan måske hjælpe dig, ved at give nogle flere forbindelser http://myp2p.eu/software.php?part=software

Dit antivirus kan nok ikke lide den.

Ellers må må du nok nøjes med at forstørre billedet lidt på luppen.

Kommentar
Fra : me67

Dato : 03-11-07 23:02

Så mangler vi bare en måde hvorpå man kunne gemme
kampen så man ikke behøver at hænge her den halve nat.

Nogen forslag ??

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-11-07 23:08

Ork ja. Det klarer programmet også. Nummer to ikon fra højre, øverst oppe til højre, kan starte en optagelse af kampen. Jeg har lige klikket, og den spørge dig om hvor du vil gemme, og så bliver den rød.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-11-07 23:09

Citat
Nogen forslag ??
drik stærk kaffe i stedet for øl
stl_s hvad mener du med at mit antivirus ikke kan lide den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-11-07 23:09

Jeg er skam ikke negativ stl_s.....

Problemet med "udpakningen" kan løses ved at vælge KØR fremfor GEM......

Dr. Doolittle virker skam udmærket

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-11-07 23:20

o.v.n. http://forum.clubedohardware.com.br/bitcomet/284553?s=6d8570c039ef79bfc6aa6a8d9c82a6cb&

Citat
Recent false virus-notifications
Some AntiVir Software vendors added the patcher into their virus-definitions. The patcher is often detected as 'Tool/EvID'. But as a first info:
The patcher ist NO VIRUS.
Some virus and trojanwriter uses the same technique to increase the limit. After that its easier for them to spread to other computers in the internet. This runs without knowledge of the user. So he is not informed about what's going on.
With the patcher here, every user can decide on his own if he wants to change the file and if yes how high the limit should be. Also the user will be warned if he chooses to high limits, as already infected machines will spread existent viruses and trojans easier to the net. So everybody can choose on its own and is not forced to. The patcher itself does not contain malware.
The virus-notification therefore should be seen as an information that this program contains the functionality to increase the limit. If that program is not known or has not been installed you can delete it.
I hope I have answered some questions.

Så der er sikkert ikke noget galt med den. Den opfører sig bare som en trojaner, ved at åbne flere forbindelser, så den kan sprede sig hurtigere. Jeg ville ikke være bekymret.

Citat
Jeg er skam ikke negativ stl_s.....

Problemet med "udpakningen" kan løses ved at vælge KØR fremfor GEM......

Syntes jeg nu heller ikke du plejer at være.

Men du kunne også have trukket filen ud af mappen, som jeg foreslog. Men never mind

Jeg er ikke helt sikker på, at den optagefunktion virker

Kommentar
Fra : me67

Dato : 03-11-07 23:22

Kode
Jeg er ikke helt sikker på, at den optagefunktion virker

Det gør den her - så godnat

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 03-11-07 23:31

tror også at min optag virker

tak for tippet stl_s

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-11-07 23:34

Hmm, her optager den godt nok, men der bliver stillbillede når jeg vil afspille det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-11-07 23:41

Den lille skærm virker fint, også med lidt forstørrelse, jeg finder brillerne frem og ser kampen live kvalitets måleren svinger lidt fra 92 til 98 det er vel ok

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-11-07 23:45

o.v.n. Du kunne også prøve at lukke helt ned for alt hvad der kører. Virker måske

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-11-07 00:33

Det er bare helt fedt stl_s, og optager funktionen virker fint.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-07 00:37

Citat
Du kunne også prøve at lukke helt ned for alt hvad der kører
jamen så kan jeg ikke blande mig i dit og dat her på Kandu

Kommentar
Fra : kochamok

Dato : 04-11-07 00:52

Kan ikke få det frem jeg kommer til der hvor man kan vælge program og så står der bare "opretter forbindelse"
Hvordan kom i frem til doolitlle?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-07 00:58

Det gik fint her, hentede og installerede SopCast fra linket i stl_s første indlæg, åbnede programmet og oprettede mig som bruger på myp2p.eu loggede på og klikkede på det sidste link i "sprørgsmålet så kørte det

Kommentar
Fra : kochamok

Dato : 04-11-07 01:08

Hvilken kanal vælger i?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-07 01:18

De virker alle, først prøvede jeg den øverste Sports Mania, nu er jeg på Boxing Live, samme film på alle kanaler, sig mig lige hvornår starter kampen

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 04-11-07 01:18

Ja ok. Det fik jeg så ikke at se.

Den køre med opretter forbindelse. and notting happens.

OUR RATING 5 stjerner your 2 stjerner

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-07 01:32

Har du åbnet programmet SopCast og slettet eller markeret linjen Adress, ellers gør det og klik så på et af Play mulighederne i linket, næst efter klikker du på den store pil til højre for Adress linjen, så kører det der ud ad, nu er filmen lige sluttet, mon så der kommer boksning ?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 04-11-07 01:44

Tjek at i er logget ind.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 04-11-07 01:49

Prøv også at installere ActiveX`et http://www.sopcast.org/player/ Det har hjulpet andre med det problem

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 04-11-07 03:15

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 10 point
Dato : 04-11-07 03:19

Øv, men nu fik jeg også prøvet at se en fight online

Godkendelse af svar
Fra : stl_s

Dato : 04-11-07 03:23

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-07 03:28

Tak men der var jo ikke noget svar i dette indlæg, bare øv, det burde være dig selv som fik pointene for at vise os vejen, sikkert noget jeg vil bruge i fremtiden nat nat

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 04-11-07 03:57

Pyt med point osv. Vi var nogle der fik set kampen, og nogle det desværre nok ikke lykkedes for

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 04-11-07 04:07

Jaa det var der jo så.

Pyt der kommer nok noget i den licenskasse, hvis heldet er ude.