/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
hvem ved
Fra : Nba-player
Vist : 255 gange
50 point
Dato : 20-11-09 14:37

hvem ved hvor man kan lave sin egen sang på sin computer gratis altså ikke links bare på en's pc

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-11-09 14:45

Jeg kan se du har spurgt et par gange tidligere, når du spørger og du ikke forstår svarene, så sig det til dem der prøver at hjælpe dig... de gør det gerne...

Men ellers så prøv også at ikke på dette link... klik på det øverste link ude til venstre, så kommer der mange muligheder frem-- læs hvert link omhyggeligt, og se om der ikke er noget du kan bruge - det tror jeg på der er

www.vejmus.dk

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-11-09 15:06

Sæt en mikrofon til lydkortets mikrofonindgang.
Start programmet lydoptager og syng en sang.

slut optagelsen når du er færdig.

Hvis du havde skrevet hvilket styresystem, du har, kunne jeg have opgivet hvor programmet findes.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-11-09 15:10

Brug programmet Audacity, det er gratis.

Kommentar
Fra : brorteil