/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
visitkort
Fra : 234
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 22-04-03 22:28

Hej !
Jeg er ved at lave et visitkort i publisher men , der skal skrives på begge sider af kortet.
Hvordan vender jeg kortet så jeg kan skrive på den anden side ?

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 23-04-03 07:44

Det er vel bare at vende arket.
Du printer vel på, et A4 ark, med 10 stk visitkort, man brækker fra hinanden når man er færdig med at printe.
Det kan være, at du skal ændre opsætningen, men det er jo let i publisher.

MVH

Kommentar
Fra : olefabricius

Dato : 23-04-03 20:59

jeg går ud fra det øverste kommer først ud af printeren,så vend arket, stop det øverste i først og voila
Mvh Ole

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-04-03 21:04

Det er svært at få det til at passe, så mit forslag er at lave en tabel med de rækker og kolonner der passer til størrelsen (2 kol 6rk). Centrer tabellen, kopier den, sæt den ind på ny side. Som test kan du lige når alle celler er markeret i streg og rammetype>flere>markere gitter på side 1 og 2 . Ved udprint afslørers om det er på midten. Den ene tabel kan rykkes med alt+en pil. Papiret vendes i printeren som i en bog. Skriv "a" i øverste ventre celle på side 1 og "b" i øverste højre celle på side 2
En besværlig måde men det kan styres, så de ligger over hinanden.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : olefabricius

Modtaget 100 point
Dato : 23-04-03 23:32

Avery,har en gratis CD rom ,med 100 vis af visitkort i alle størrelser og faconer,navneskilte ,indstik til cd hylstre osv,den ligger også
på deres hj side.Du printer ud på A4 karton,og skærer dem selv til,har gjort det i årevis.Hvis du downl softwaren skal du bruge nr L7160.
Mvh Ole

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-04 06:30

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 29-01-06 16:12

Tak for svaret olefabricius.