/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Disabled wireless network
Fra : Morten1001
Vist : 350 gange
20 point
Dato : 16-11-09 21:35

Hej der ude.

Har et problem. Har lige fået en ny laptop og den skal kobles trådløst på vores eksisterende trådløse netværk - en erhvervsløsning fra TDC.

Først kunne jeg godt se vores trådløse netværk når jeg søgte efter trådløse netværk. Men da jeg så ville tilslutte Laptoppen, så var alle trådløse netværk væk.

Når jeg aktiverer den lille knap på "wireless knap" på tastaturet får jeg en dialogboks op hvor der står WLAN: Disabled via wireless switch.

Hvad gør jeg så??

Nogle gode idéer??

Mvh.
Morten

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-11-09 21:50

Du skal enable den.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-11-09 22:14

Tryk på knappen igen

Kommentar
Fra : Morten1001

Dato : 17-11-09 07:28

Hej granner

Hvorledes enabler jeg den??

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 17-11-09 12:52

Nå du klikker på netværk så gem den netværk. Så virker den perfekt.... Husk at gem den når du trykker at opret forbindelse. Håbe det lyykes

Kommentar
Fra : Morten1001

Dato : 23-11-09 09:36

Så er problemet løst - men desværre ikke ved hjælp af ovenstående svar.
Var jo ikke klar over der er to knapper på en FujitsuSiemens PC hvorpå man kan afbryde for den trådløse forbindelse - men nu er de begge to slået til.

Tak for hjælpen any way.