/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Taberjobs
Fra : etbrugernavn
Vist : 984 gange
50 point
Dato : 15-11-09 16:15

Hej,

Er der nogen der kender nogle 'taber'-jobs. Dvs. jobs som alle er kvalificerede til, og som samtidigt er meget lette at få, selvfølgelig uden uddannelse.

Venligst

Kommentar
Fra : halløjsa

Dato : 15-11-09 16:19

Gadefejer

Kommentar
Fra : etbrugernavn

Dato : 15-11-09 16:29

Nu er det ikke et job man slår op på nettet, men noget som kommunen tvinger kontanthjælpsmodtagerne til at gøre.
Jeg snakker om lønene jobs.

Kommentar
Fra : halløjsa

Dato : 15-11-09 16:32

[CITATlønene][/CITAT]

korrekturlæser på Kandu.dk, men om det giver penge?

Kommentar
Fra : mælkebøtte

Dato : 15-11-09 16:41
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-11-09 16:45

gå ind på jobnet og kig efter de jobs med chillien

og forøvrigt, gadefejer er da et lønnet job og kræver kørekort til lastbil

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-11-09 16:52

Opvaasker ...der skal du ikke ha' kørekort til andet end børsten

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 60 point
Dato : 15-11-09 16:55

taberjobs: telefonsælger, arbejde i en 3"butik", supporter hos telenor

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-11-09 16:59

Citat
Nu er det ikke et job man slår op på nettet, men noget som kommunen tvinger kontanthjælpsmodtagerne til at gøre.
Jeg snakker om lønene jobs.

Det er da et lønnet job !!!!!!

Kontanthjælpen bliver da ikke uden videre sat ind på kontoen medmindre man bestiller noget for den.

Nææææ .... de tider hvor man bare kunne gå hjemme og dandere den samtidig med at kontanthjælpen blev udbetalt ... de er forbi ...

Det er vel også rimeligt ?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-11-09 17:01

Avisbud

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-11-09 18:02

Taberjob:

Bankbestyrer
Direktør

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 15-11-09 18:04

En ting er ihvert fald sikkert - du ville aldrig blive ansat hos mig med den stempling!!!

Taberjobs - hvad f***** er det for et udtryk!?! -

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-11-09 18:21

Der findes ikke "taberjobs".

Hvis du modtager kontanthjælp, så er du formentlig sendt i aktivering. Hvis du så ikke synes om det du er sendt ud i, så må du jo stramme ballerne for selv at finde noget bedre.

Du må da være den første til at vide, hvad du kan klare. Det er ikke sikkert, at det er et ønskejob, men du får da så muligheden for at forsørge dig selv

Desuden er jobcentrene i kommunerne ofte meget behjælpelige med at finde jobs.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 15-11-09 20:19

Gift dig med en rig pige

Og se så at komme i gang med en uddannelse. Havde du været min søn med den indstilling, du ikke haft tag over hovedet. Hvis du ikke kender bedre hjemmefra, var det måske en ide selv at gøre noget ved det NU.

For filen mand , sikke en indstilling
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : etbrugernavn

Dato : 15-11-09 20:20

punkler> en lidt ligegyldig kommentar, men hvis du kigger i mit første indlæg skriv jeg 'taber'-job ikke "taber". Kunne ikke lige finde på noget andet ord for det, men hvad med 'simple og tilgængelige ufaglærte'-jobs.
Undskyld boss.

Ans> Jobcentrene er også behjælpelige med at give tvinge farlige stoffer i halsen på folk.
Desuden vil jeg meget gerne i arbejde, men grunden til at jeg lavede denne tråd, var egentligt bare, at få nogle forslag for hvad evt. kunne søge på nu der ikke er så mange ting indenfor mit fag lige pt.

Kommentar
Fra : etbrugernavn

Dato : 15-11-09 20:24

Ingelein> Jeg har skam en uddannelse ;) Desuden misforstår du tråden her. Desuden er jeg en pige.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 15-11-09 20:32

Hej
Så forstår jeg din tråd vedr. SU ikke.
Så find dig en rig mand -

mange hilsner
Ingelein.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-11-09 20:38

http://www.kandu.dk/Spg141211.aspx

Citat
etbrugernavn Vist : 112 gange
100 point
Dato : 26-10-09 10:47

--------------------------------------------------------------------------------
Hejsa med jer

Jeg står og skal til at starte på en uddannelse, og ved ikke om jeg er hjemmeboende eller udeboende.

Jeg håber da for din egen skyld at du selv kan finde ud af hvad du mener med dine spørgsmål !!!!

For det ene spørgsmål stemmer ikke overens med det andet.

http://www.kandu.dk/spg141867.aspx#1626405

Citat
Jeg har skam en uddannelse

Kommentar
Fra : etbrugernavn

Dato : 15-11-09 20:43

Man kan altså godt starte på en ny uddannelse, og have en anden i forvejen, så mine spørgsmål stemmer fint overens.
Hvad er det egentligt du prøver på ans? kaster såen lidt med mudder til højre og venstre?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 15-11-09 20:49

Hej etbrugernavn
Hvis du forventer nogen hjælp, må du da melde lidt mere klart ud og fortælle, hvad din baggrund er, hvorfor du søger andet job osv.
Det er jo ikke nogen gættekonkurrence.

Hilsen
Ingelein

Kommentar
Fra : etbrugernavn

Dato : 15-11-09 20:58

Mit ønske var jo egentligt bare at, hvis nogen skulle stå inde med nogle jobtitler til ufaglærte, gad jeg godt at høre om det.
Det er svært at få et bestemt ønskejob i øjeblikket, specielt som nyuddannet, pga. fyringer og sådan noget, så gad godt have noget midlertidigt som jeg kunne beskæftige mig med, indtil jeg fandt noget andet.
Det kunne bare være godt for min økonomi hvis jeg fik noget at lave indtil jeg starter på uddannelse, eller finder et job hvor jeg kan bruge den uddannelse jeg allerede har ;)

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-11-09 21:07

hvad uddannelse har du nu?

og hvad er det du skal til at studere?