/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Se lige dette her fantastisk
Fra : bibsamie
Vist : 799 gange
50 point
Dato : 18-10-09 21:15

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-09 21:20

Hvor er det flot lavet

Jeg har på et tidspunkt selv haft et spørgsmål vedr mønstre i sand... jeg fik også et link, men det virker ikke mere, så det kan jeg desværre ikke vise dig

Kommentar
Fra : Gopinath

Dato : 18-10-09 21:27

Super fedt. Og så er hun lækker oven i købet.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 18-10-09 21:28

Nordsted1

jeg har set meget, men aldrig noget som dette, bare så flot, lidt sentimentalt, men det skulle jo beskrive tilstanden i 1945.

per

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-09 21:29

Det var da også meget sentimentalt, flere blandt puplikum sad også og tørrede øjnene.. musikken hjalp også godt med... men hun er helt bestemt meget dygtig

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 18-10-09 21:36

skal man logge ind på facelortet for at se

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-09 21:37

Hvis du har lyst til at se andre,så fandt jeg alligevel lidt

http://www.youtube.com/results?search_query=sandfigures&search_type=&aq=f

Om det er kønne kunstnerer, må du selv lige se efter

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-09 22:18

Det kan også ses på Canarie øen Fuerteventura i byen corralero ved stranden.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 18-10-09 22:31

God aften brorteil.

Åbenbart . Og det FB er noget opreklameret tidsrøvende tomt gejl

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 18-10-09 22:57
Kommentar
Fra : Yogi-Bear

Dato : 19-10-09 18:38

Fino Facebook Video

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-10-09 18:49

Simonova er jo et kunstnerisk geni ud i det yperste.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-10-09 21:14

Mon det aller øverste YouTube-link fra FB kan lægges ind, så os stakler, der ikke er på FB, også kan få det at se, please ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-09 21:17

C nu må du bestemme dig

Citat
Og det FB er noget opreklameret tidsrøvende tomt gejl

Citat
så os stakler, der ikke er på FB, også kan få det at se, please ?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 19-10-09 21:18
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-09 21:18

Okay, så kun fordi det er dig

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-10-09 21:32

Det var da helt fantastisk, ja formidabelt. Tak skal I ha .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-10-09 21:37

Kære Nordsted.

Jeg formulerede mig vist nok en gang forkert . Selvfølgelig mente jeg, at jeg var en stakkel, fordi jeg ikke kunne se den lille film fra YouTube. Mht FB, så har jeg det ski fint med at være utilmeldt .

Vh Chris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-09 21:45

Og jeg har det helt fint med at være tilmeldt FB, jeg har lige fundet to tidligere kollegaer, det er da dejligt, at kunne genopfriske gamle minder, også selv om det kun bliver for en kort stund

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-10-09 21:59

Det er da skønt . Og for nu at være helt ærlig om FB. Jeg ved da godt, at der er mange mennesker, der hygger sig med hinanden på det forum. Men nu har jeg altså valgt Kandu, hvor vi så hygger os på en anden måde . Hvis jeg var "skrivende" i begge fora, skulle døgnet udvides med mindst 4 timer. Der er jo da også andet, der skal passes, såsom at handle, vaske tøj, lave mad, sove, høre musik, snakke med hustruen, se film på dvd-en, spise, snakke med hustruen, være sammen med familien osv og snakke med hustruen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-09 22:11

CathCar,,, ej altså man kan da godt nå det hele, man behøver jo ikke være på her og der og alle vegne hele tiden

Citat
Hvis jeg var "skrivende" i begge fora, skulle døgnet udvides med mindst 4 timer

He he, og du har engang været den hurtigste sædcelle, det skulle man godt nok ikke tro

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-10-09 22:18

Altså Nordsted, jeg holder sgu også meget af dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-09 22:24

Nu er det lige før det bliver for personligt, måske jeg skulle smutte i seng

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-10-09 22:28

Det var skisme ikke et frieri, bare en kåmblimang til din gode humor .

Og sov trygt og godt

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 19-10-09 22:32

Mange tak for komplimentet... men altså den julemand........det er for tidligt på året, jeg så lige at man allerede kan købe julekonfekt og brunkager mm, det er lige til at blive dårlig af, altså ikke pga holdbarheden, men at det allerede er på hylderne, det kan jeg altså ikke ha

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-10-09 22:37

UPS og for den da. Undskyld .

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 20-10-09 20:44

Tak for svaret Nordsted1.