/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Det glødende 13 tal LOOOL
Fra : Krummen
Vist : 771 gange
100 point
Dato : 13-10-09 07:58

http://www.kandu.dk/Spg138298.aspx

Malmin......Den store annullator - Det glødende 13 tal...ekspert i stavning med 11 og 13 i skriftlig og mundtlig dansk, lystløgner og totalidiot har fundet redningsknappen....den grimme BLACKLISTERKNAP LOOOL Hvor ynkeligt, bare fordi du bliver taget med dine rødpissede bukser nede og afsløret som totalidiot og lystløgner, stavespasser foruden dybt fatsvag.

Jøsses hvor er du dog til grin LOOOOOOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-09 08:03

Amen

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 13-10-09 08:10

Du har muligvis ret, men der er to deprimerende ting ved den slags tråde:

- de burde ikke være nødvendige
- de fremmer ikke forståelsen

Desuagtet at talrige brugere opfører sig som fjolser, så er det stadig således, at Kandu ikke kan slette brugere (eller deres indlæg), og som følge deraf foreviges den slags indlæg indtil Kandu en dag får mulighed for at ændre i hele systemets opbygning.

Men godt at folk kan få luft. Det var så bare ønskeligt det også havde en egentlig effekt, ikke sandt?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-10-09 08:15

LOOOL Pas nu på du ikke blir blacklistet refi !!!! Sidder lige og læser andre spørgsmål stillet af geniet. Kors i røven en idiot han dog er Og han staver som 2 finner der slås i en saunahytte uden lys

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-10-09 08:27

Jo linux-man.

Kors hvor har mange brugere i tidens løb brugt megen tid på den slags tåber i den bedste mening og derefter er blevet til grin for fjolserne. Men i mine øjne er de nu ikke til grin, da de jo oprigtigt forsøger at hjælpe.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-10-09 09:43

Det er nu morsomt at pisse i de tråde

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-10-09 09:45

Det er igen længe siden, jeg har været inde om Kandu, og jeg kan her se hvorfor.

Kors i skuret, hvor er I blevet negative..... Synd for stedet...

Vaxen

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-10-09 10:00

Nej vaxen ...vi er ikke negative, men som i alle demokratiske samfund siger vi osse her på Kandu hvad vi mener og specielt når vi opdager, at vi har med en lystløgner at gøre, der bare pisser på de hjælpsomme Kanduer..... Såååå om igen vaxen....een gang til - Du har 3 skud for en daler LOOL

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 100 point
Dato : 13-10-09 10:03

Citat
Kors i skuret, hvor er I blevet negative

Overhovedet ikke, vi har mange gode diskussioner, men også få brugere der blot rabler en masse af sigm og blacklister de brugere der er uenige.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-10-09 10:06

Tja... Alt har en konsekvens.

Og hvis kampen mod en, man selv definerer som lystløgner er vigtigere end at nye brugere finder stedet attraktivt og givende, så fred være med det.

Det er jo brugernes valg og også dem, der skal leve med konsekvensen

Umiddelbart virker det som en ualmindelig usund kultur, der er landet på Kandu. Hvad det koster i både nye og gamle medlemmer må fremtiden jo vise.

Men ærgeligt at se, at negativiteten nu gennemsyrer dette sted, som før var en hyggekrog med lejlighedsvise sure opstød. Nu er det vist det omvendte, der er gældende.....

Vaxen

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-10-09 10:12

Ahhh kære Vaxen...Nu er det dig der er sortseer og negativ LOOOL Cheer up Vaxi....Foråret lurer lige om hjørnet....om 5 mdr

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-10-09 10:30

Ved du hvad Vaxi....når man på Kandu fortæller, at man altid har fået 11 og 13 taller i skriftlig og mundtlig dansk og derefter præsterer nedenstående staveklodser , så er man dælme dagdrømmer og eller lystløgner for ikke at sige dum. Det er da OK at lyve...hvis ikke det bliver opdaget LOOL.

Der er jo ikke tale om slåfejl. Du kan så sige, at det er da ligemeget...Yes my dear, det er fløjtende lige meget hvordan en bruger staver, men ikke når man påstår, at man er danmarksmester i stavning. .... you got it Vaxi??

klippet fra denne tråd http://www.kandu.dk/Spg138298.aspx
Citat
forøvrigt staves i 2 ord
igår staves i 2 ord
hvergang staves i 2 ord
slættet staves slettet
korespondere staves korrespondere
dybten staves dybden
vidst staves vist
fragtmenter staves fragmenter
eleksitet staves elektricitet
kontrolere staves kontrollere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-09 10:44

Et surt opstød mere fra mig

Citat
er vigtigere end at nye brugere

Der er i langt de fleste tilfælde IKKE tale om nye brugere men om nye PROFILER
Så bolden videre til Kandu

Citat
Umiddelbart virker det som en ualmindelig usund kultur, der er landet på Kandu

Igen har Kandu kun sin egen moderation at takke

Citat
Hvad det koster i både nye og gamle medlemmer må fremtiden jo vise.

Det kan jeg fortælle dig...
Det koster INTET
De "gamle" bliver - mange med blot nye profiler...
De NYE kan tælles af en i 1. klasse

Prøv blot at gå et spørgsmål tilbage http://www.kandu.dk/spg140766.aspx så er det vist klart at "efterårsferien" er startet

Lad blot være med at "købe" det" - der er INTET at købe

Som sagt ligger bolden hos Kandu, og så længe de kan se penge i "nye" profiler bliver det IKKE anderledes - UANSET indhold

Så den dag Kandu FJERNER pointsystemet og FJERNER flerprofil muligheden - så ligner det noget igen

Der er sgu ingen af de "gamle" brugere der hjælper FOR at tjene point - den "børnesygdom" er "vi" vokset fra forlængst - så er det vist mere givtigt at samle flasker og dåser

I sidste ende er det "fornemmelsen" af at du har HJULPET en bruger/profil der er NOGET VÆRD

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-09 10:48

Hovsa "Krummen" - ret lige selv et par af mine mellemrum

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-09 10:51

Citat
Foråret lurer lige om hjørnet....om 5 mdr

Julepynten er i butikkerne

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-10-09 11:01

Nå ja, men lidt optimisme skader vel ikke....Dine mellemrum...er det dem mellem tænderne du mener? Dem vil jeg sgu ikke rette

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-10-09 11:03

Pointsystemet har aldrig været til nogens fordel og har også altid været det, der har skabt uro på stedet.

Jo, bolden er da helt bestemt hos Kandu - som den altid har været.

Men dælme også hos brugerne.

Nå - som sagt er det så lidt jeg er her, så jeg vel dårlig har en stemme i den sag, så jeg tøffer stille og roligt ud den vej jeg kom ind...

Ha' det pænt

Vaxen

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-10-09 14:54

Najjjj bliv nu kære Vaxen...Vi vil ha dig!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 13-10-09 15:18

Jeg forstår så ganske vel folks reaktion. Problemet er, at et gratis community titrækker alle. Nogle gange kunne vi godt lære en del af Amino. Gradueringer, Plus- og andre tiltag har været medvirkende til at skabe et langt mere tiltrækkende forum, og det mærkes tydeligt.

For min egen del kunne jeg ikke logge på med mit gamle alias, og jeg skrev også åbent at Linux-man var lig med h_blunck for at undgå enhver misforståelse.

I sin tid havde jeg sat mailadressen til spamkandu.dk eller hvad pokker afsender-adressen hed dengang, så jeg kunne ikke hente mit gamle kodeord.

Anyway, vi bliver NØDT til at skabe en kurs- og toneændring hvis Kandu skal blive bedre. Ignorér de tråde hvor folk opfører sig dumt, og ignorér de personer som generer. Så mister trollene interessen lynhurtigt, og så vil det være en saga blot. Prøv det et stykke tid, og glæd jer ved resultatet når KanDu igen bliver et sjovt sted at være. Så kommer vi nok også mere regelmæssigt tilbage...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-09 16:10

Citat
Ignorér de tråde hvor folk opfører sig dumt, og ignorér de personer som generer.

Og det tror du alle profilerne kan blive enige om

Læg mærke til jeg skrev profiler og ikke brugere

Næh du - ændrer Kandu ikke kurs bliver det ALDRIG anderledes - og værst af alt - det er de sikkert også ligeglade med

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 17-10-09 00:25

Tak for svaret Luffebasse.