/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Få penge til at yngle
Fra : Flash77
Vist : 985 gange
100 point
Dato : 11-10-09 21:09

Jeg har 143 kr. i overskud som jeg har tænkt på at investere i noget. Hvordan får jeg dem nemmest til at give et par millioner i afkast?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-10-09 21:14

Giv dig selv en god middag :)

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 11-10-09 21:16

Nigeria-breve er svaret....

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-10-09 21:19

Det klarer du vist ikke for 143,- kr :)

Kommentar
Fra : Eschen

Dato : 11-10-09 21:27

Kom igang ?????

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 11-10-09 21:31

1 lynlotto ....der er gevinst næsten hver uge, så chancen er ganske enorm. brug tallene 1, 4, 9, 10. 16, 30 og 33 den er stensikker og så har du 103 kr tilbage hvoraf som du investerer 50 i fck sejr på lørdag..resten flotter du dig med en hapsdog og en Cocio, mens du ser pengene rulle ind på kontoen...god fornøjelse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-09 08:08

Få penge til at yngle...?

Du skal selvfølgelig sikre dig, at der blandt de 143 både er han- og hun kroner !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-09 13:12

Køb noget sand.................og tæl selv efter.

Kommentar
Fra : Palmen

Dato : 12-10-09 15:10

onsdagslotto - der er større chance for at vinde end lørdagslotto og der er 10 mio i superpuljen og 7 mio i den alm pulje på onsdag.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-09 19:10

Palmen -> Ja, men så er du også et godtroende fjols:

Hvor mange chancer er der for gevindst på en række i Lørdags LOTTO ..og i Onsdags ditto?

Tæl selv efter ...for at udregne udfaldsrummet.

Selv om lige mange spiller med i Onsdags- og Lørdags- LOTTO, så er chanchen for gevindst altså større i Lørdags LOTTO !!!

Citat
Lotto: 1. gevindst 1:8.347.680

Onsdags Lotto: 1. gevindst 1:12.271.512

Kilde: http://www.danskespil.dk/service/vinderchancer/vinderchancer.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-10-09 21:48

Nu har jeg købt et egern. Jeg fik det for 141 kr.

Kan jeg på nogen måde komme til at tjene penge på et egern?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-10-09 21:55

Citat
Kan jeg på nogen måde komme til at tjene penge på et egern?

Kun hvis du kan lære den at cykle på ethjulet cykel.........det er så afgjort den eneste måde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-09 10:12

Flash77 -> Nu er du for alvor i problemer:

Når dit egern kommer hjem efter at have samlet vinterforråd har du nemlig mere end én nød at knække.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 16-10-09 23:44

Det er helt fantastisk det her!!! Mit egern har samlet så mange nødder sammen at jeg kan forsyne Dansk Supermarked i hele december. Jeg overvejer nu at anskaffe en skade, da jeg også tror den vil kunne samle ganske mange værdifulde ting til mig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-10-09 06:25

Pas på med skadedyr.

Nu er det vel ikke en vandskade ...eller en knæskade du tænker på at anskaffe?

..for så er det ren tilsætning.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-10-09 09:20

10 skader på taget er bedre end een skade i hånden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-10-09 15:16

Hvis du er omhyggelig i dit valg af skade? ..og du tænker dig godt om? ..og sér dig godt for?
Så bør du i det mindste sikre dig og sørge for, at det IKKE er en hjerneskade du hjembringer!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-10-09 16:13

Og husk at den skal have rigeligt med skadefro.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-10-09 19:36

Måske det var bedst om du blev holdt skadeløs?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-10-09 20:33

Hold da op, nu hakker spætten hva'??

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 24-10-09 12:42

Tak for svaret Nordsted1.