/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Køb af Microsoft Office 2007
Fra : xteam
Vist : 722 gange
50 point
Dato : 11-10-09 17:03

Jeg ønsker at købe Microsoft Office 2007 DANSK med 3 licencer til en husstand. Programmet skal indeholde følgende programmer.
Word 2007
Excel 2007
Power Point
Outlook 2007
Publisher 2007
Access 2007

Hvor kan man købe dette billigst.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 11-10-09 17:32

Jeg ved ikke om der findes en pakke med alle 6 programmer, men de 3 første fås nok billigst hos Wupti for 799,-

http://www.wupti.com/Produkter/79G-00040_%28Wupti%29.html?utm_source=kelkoo

her får du

Word 2007
Excel 2007
PowerPoint 2007
OneNote 2007

Denne udgave må installeres på 3 pc'er i hustanden, dog må den kun benyttes i privat sammenhæng.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 11-10-09 17:35
Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 11-10-09 18:54

Hvis du er studerende kan du købe Office 2007 Ultimate for 400 kr. Du køber via Microsofts hjemmeside, og skal opfylde nogle enkle krav (bland andet have en mailaddresse på et universitet i Danmark mv.)

Kommentar
Fra : xteam

Dato : 11-10-09 19:05

Jeg er ikke studerende.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-10-09 20:16

Den allerbilligste er her: http://da.openoffice.org/ helt gratis kan nogen ønske sig noget bedre eller billigere?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 11-10-09 21:25

Hos shg koster den 3355.- pr licens

http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=2049342&lokation=

Da du jo vil have publisher og access må du til lommerne.

Men o.v.n. er inde på noget af det rigtige, jeg har på arbejde et par hundrede maskiner udelukkende med OpenOffice.org, og her hjemme kører jeg også kun med OpenOffice.org
Jeg supplerer med et DTP program. På arbejde bruger vi scibus (også gratis for firmaer), men jeg advarer lige, det er et prof program. vil du have noget der er nemmere at finde ud af så hent serif pageplus se

forøvrigt: Allle offentlige instanser skal kunne håndtere .odf formatet og .docx formatet

Accepteret svar
Fra : PrivateDK

Modtaget 50 point
Dato : 11-10-09 22:36

Du skal bruge enten 'Microsoft Office Professional Plus 2007' eller 'Microsoft Office Enterprise 2007', det er de eneste der indeholder alle de programmer du ønsker. Se her:
http://office.microsoft.com/da-dk/suites/FX101677751030.aspx
Måske du kan bruge pricerunner til at finde den billigste:
http://www.pricerunner.dk/cl/47/Software?ref=redirect&q=Microsoft%20Office%20Professional%20Plus%202007&search=Microsoft%20Office%20Professional%20Plus%202007&other_hits=;;745;&sp=1&sort=4

Kommentar
Fra : xteam

Dato : 12-10-09 15:47

o.v.n.

Udmærket til dem som vil bruge dette, men tror de bliver skuffet når de sender et doc. til dem med Office 2003 eller nyere. De kan ikke læse disse filer, og hvem gider så arbejde med dette.

Havde regnet med at kunne få det til ca. 1.500,00 kr, så jeg må nok skære lidt i ønsket programmer.

Godkendelse af svar
Fra : xteam

Dato : 12-10-09 15:58

Tak for alle gode svar, vil kikke nærmere på dit svar.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-10-09 15:59

Citat
Udmærket til dem som vil bruge dette, men tror de bliver skuffet når de sender et doc. til dem med Office 2003 eller nyere. De kan ikke læse disse filer, og hvem gider så arbejde med dette.

det er ganske enkelt ikke rigtigt. de kan sagtens åbne det.

Metode 1: du vælger at gemme i .odf format og de åbner i office 2000/xp/2003/2007 (kræver naturligvis at de opgraderer deres officepakke med sun odf plugin (det er er gratis)

Metode 2: Du gemmer bare dokumentet i microsoft office format

metode 3: du gemmer det i pdf format

metode 1 er det bedste men metode 2 er nok det mest realistiske (endnu)