/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Tog
Fra : Hansen4life
Vist : 640 gange
96 point
Dato : 07-10-09 21:21

Hej alle:D

Jeg skal med toget over til min veninde her i efterårsferien, men jeg ved ikke helt om man skal skifte tog. jeg skal med toget fra en lille by ude i vestjylland der hedder tim, og skal til viborg. jeg ved ikke hvor jeg finder ud af hvor jeg skal skifte tog og en anden vej. er der nogen der kan hjælpe?

Tak på forhånd
- Hansen4life

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 07-10-09 21:29

du skal da ringe til DSB-information

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 106 point
Dato : 07-10-09 21:32

prøv og lave en beskrivelse af rejsen på

www.rejseplanen.dk

der kan du både tage tog, busser, og gå-ben

god tur

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 07-10-09 21:40

Jeg har lige fundet ud af at jeg skal med toget til struer, skal jeg så prøve og ringe til DSB og spørge om jeg skal skifte tog?

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 07-10-09 21:41

Tak Tordenkalven :D

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 07-10-09 22:07

selv tak

du må gerne trykke på det afsluttende, hvis du synes jeg skal have dine point

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 07-10-09 22:24

Citat
Jeg har lige fundet ud af at jeg skal med toget til struer, skal jeg så prøve og ringe til DSB og spørge om jeg skal skifte tog?

Hvorfor gør du ikke som Tordenkalven foreslår - www.rejseplanen.dk
Hvis du indtaster start adresse og hvortil du skal, samt afrejsedato og tidpunkt - vil du helt sikkert kunne se, om du skal skifte tog eller benytte busforbindelse.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-10-09 23:55

Ak, den jydske prærie

Tim eksisterer ikke på Rejseplanen, til gengæld gør en anden del af byen, nemlig Nøderup.
Jeg har tastet en test der indbefatter bus direkte fra Holstebro til Viborg, som rejseplanen har valgt.

Afgang Tim 06:55 med tog 06:55 , ankomst Holstebro 07:31.
Afgang Holstebro 07:40 med bus 28, ankomst Viborg Rtb. 08:48

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 08-10-09 22:36

Kører der et tog mellem Struer og Viborg?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 08-10-09 22:39

Dig ville jeg slet ikke turde sende med toget... hvor mon du ville komme hen

Prøv nu at bruge www.rejseplanen.dk som du er blevet foreslået et helt par gange, eller ring til DSB eller hva det nu hedder i Jylland

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-10-09 03:02

Det ser ud til at både DSB og Arriva kører mellem Holstebro og Struer, ellers skulle Du have skiftet to gange.
Rejseplanen.dk kan IKKE finde den tur uden at den bus som jeg nævnte bliver involveret, MEN forbindelsen kan findes hos DSB, selv om Du skal med Arriva hele vejen, der er lidt samarbejde.

NU skal vi koncentere os om nedenstående:
Du kan bruge den første som jeg foreslog med skift til bus i Holstebro.

ELLER hvis Du kun vil med tog:
Arriva direkte fra Tim til Struer, skift til Arriva til Viborg (den jydske tværbane)

Godkendelse af svar
Fra : Hansen4life

Dato : 17-10-09 20:46

Tak for svaret Tordenkalven.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 17-10-09 21:10

selv tak

en god lille hjælpe-side
god(e) ture