/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Vild med dans
Fra : achton
Vist : 1147 gange
100 point
Dato : 25-09-09 20:10

Hvem gider glo på lortet ?

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 25-09-09 20:32
Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 25-09-09 20:50

Er det sådan at din fjernbetjening ikke virker, kan du da slukke for strømmen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-09 21:05

Jeg har haft optaget en del M*A*S*H, som jeg har siddet og set her til aften,

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 25-09-09 21:11

smag og behag,.. er som bekendt forskellig
jeg gider fx ikke se fodbold,... kun lige det ypperste, fx Danmark / Sverige o.lign.

men lad os andre se en opstilling af DINE ynglingsprogrammer,..
så får du sikkert at vide hvem der har samme smag som dig,.. eller det modsatte,

Kommentar
Fra : achton

Dato : 25-09-09 21:35

1. konen er vild med dans.

2. fjerneren har ikke ret meget der er værd at glo på.

med over 40 kanaler er programmerne så ens at man ikke opdager
hviken kanal der kører.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 25-09-09 21:37

Så må du tage på "kanalrundfart" man det kan du måske ikke når konen ser tv??

Lige bort set fra Vild med dans, er det da snart heller ikke andet end død og ødelæggelse de viser i tv

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-09-09 21:38

jeg vil se cowboy films

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-09 21:39

Så må du tage vest på

Kommentar
Fra : achton

Dato : 25-09-09 21:40

Citat
Så må du tage på "kanalrundfart" man det kan du måske ikke når konen ser tv??

Vi er fattigt folk, kun et fjernsyn. Og det bestemmer konen over, alle tudeprogrammer skal ses.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 25-09-09 21:46

Jeg fik en fyreseddel med en begrundelse der var helt urimelig.
Min hævn var en rundtur i firmaet, lod alle læse hvad svinet skrev.
Han var ikke populær efter den dag.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-09-09 21:48

Citat
Jeg fik en fyreseddel med en begrundelse der var helt urimelig.
Min hævn var en rundtur i firmaet, lod alle læse hvad svinet skrev.
Han var ikke populær efter den dag.

Ham der vrøvler.

Og jeg tar vest på, med hest på.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-09 21:55

Vær'se go' Teil

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 25-09-09 22:39

Med 40 kanaler er der da altid noget godt at se på.
Ellers er der da mange andre fritidsinteresser der er mindst lige så meget værd, f.eks kaldes Danmark jo foreningernes land.
Man behøver jo ikke pasiv at sidde at kigge ind i en firkantet kasse, man kunne jo selv være aktiv i en anden sammenhæng.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-09-09 23:34

Citat
Hvem gider glo på lortet?
Jeg gør heller ikke. Men om det er lort er jo en smagssag. Og der er vi heldigvis så forskellige.

Men du kan da give din kone denne her http://kinagrill.dk/ når hun har set sine "tudeprogrammer" .

Vh C

Godkendelse af svar
Fra : achton

Dato : 26-09-09 08:51

Tak for svaret Nordsted1.