/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Planlægge noget for kæresten !
Fra : Jesper_wood
Vist : 803 gange
300 point
Dato : 21-09-09 17:26

Min kæreste er på forretningsrejse i denne uge, og derfor savner jeg hende.
Hun kommer hjem igen fredag og vil gerne overraske hende med noget specielt.

Jeg har taget fri fra arbejde fredag aften, og lørdag aften, så hva kunne jeg finde på at lave ?

"Vi ser meget film sammen og hygger med gåture i naturen" -> Så disse ting er lidt opbrugt.

Håber på nogle gode forslag

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-09-09 17:47

Inviter hende ud på en god middag!

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 21-09-09 17:54

Ja, det med maden er helt fint, men jeg synes altså, at du selv må til gryderne og lave din kærestes ynglingsret + dessert + lidt vin + et par stearinlys. Og tag noget pænt tøj på. Vær romantisk og forfør så damen stille og roligt efter middagen. (Husk at tag opvasken dagen efter).

Hyg Jer.

Vh C

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-09-09 17:58

Wellness må være sagen...

Inviter hende på en aften med varme og kolde bade,
(de kolde kan man springe over)
og bagefter god mad i Wellness centeret...

Når man har gået rundt i badekåbe, er man dejlig træt og helt afslappet,
men book ikke for mange special behandlinger,en er nok på en aften, ekempelvis fod massage.

have a nice evening...

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 21-09-09 19:39

Lad opvasken stå, når hun så kommer ind af døren siger du - Der er en lille overraskelse i køkkenet. Mens hun går ud og ser, sætter du vasketøjet frem.

Hun vil være imponeret over dine planlægningsevner samt vide at du er en RIGTIG mand - Sådan noget elsker pigerne.

Accepteret svar
Fra : Oldboston

Modtaget 300 point
Dato : 21-09-09 21:46

Send hende en mystisk sms fra en ukendt mobil om, at hun skal møde dig på en af byens mondæne cocktail-barer. Du venter i forvenjen, velklædt, blankpolerede sko, slips. Du fortæller hende, at du har sat hende stævne, fordi det er en speciel dag, du har nemlig skrevet et par digte til hende og købt en lille gave (parfume, et mærke, som du ved, hun holder af) til hende. Bagefter går i i biografen, romatisk film, så lidt natmad på en cafe, hjemlig hygge. Fortæl hende om dine følelser for hende og at du har besluttet at skrive digte til hende en gang imellem (men husk, det forpligter). Hun bliver glad, for hun vil gerne se dig fra nogle andre sider, end dem, hun kender. Hjemme er alt ryddet op. Tal med hende hele weekenden om kærlighed og romantik, hun vil undres, men glædes, for der er intet, der interesserer kvinder mere. Derimod kan du godt glemme alt om at gå til fodbold med dine venner, - kvinder synes, det er for idioter. I det hele taget skal du nok gå mere ind på kvinders tankegang, hvis du vil glæde din kæreste, men det lønner sig i høj grad efterfølgende.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-09-09 00:08

Oldboston, du har fundet vejen til kvindens hjerte..wauu siger jeg bare..hvis min kæreste lagde an med sådan en omgang, havde jeg min kærlighedsbeholder fyldt op i lang tid..

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 22-09-09 08:28

Oldboston --> Gay

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 22-09-09 08:47

Det er meget svært for os at komme med ideer.
Hvad kan hun lide?
Biograftur, teatertur, fodboldkamp, en god middag eller andre ting.
Prøv at finde noget hun meget gerne vil, men som I ikke har prøvet endnu. Blive afhentet i en limousine m.m.
Dette vil sikkert overrakse hende.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 22-09-09 10:22

Oldboston - du er ikke tilfældigvis single? For så er jeg klar

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-09-09 10:47

Jeg vender lige tilbage med en lille kommentar. Nemlig den, at hvis det var mig, der havde været på rejse i en uge, ville jeg nok foretrække at blive overrasket med noget, der ikke er alt for trættende. Altså HJEMMEHYGGE - som jeg har foreslået .

Vh C

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 23-09-09 08:01

Tag ud og sejl med havkajak - så er der en god undskyldning for at give hinanden massage bagefter Medbring evt frokostkurv.

eksempler i Kbh.
http://www.kajakhotellet.dk/
http://www.farout.dk/havkajak.htm

Mvh. ampere

Godkendelse af svar
Fra : Jesper_wood

Dato : 23-09-09 08:01

Tak for svaret Oldboston.