/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Vi tester igen
Fra : o.v.n.
Vist : 618 gange
10 point
Dato : 20-09-09 23:07

Kom så ans e.c. med flere, det er en fortsættelse af dette spørgsmål:
http://www.kandu.dk/spg140072.aspx
jeg har fravalgt mails før jeg oprettede spørgsmålet, og vil vælge mails til igen, før jeg accepterer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-09 23:11

Ok - vi er klar til at spamme...................................

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-09 23:11

Ok - vi er klar til at spamme...................................

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-09-09 23:11

så må vi jo prøve at oversvømme din postkasse

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-09 23:11

Ok - vi er klar til at spamme...................................

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-09 23:12

Citat
Ok - vi er klar til at spamme
jamen jeg får jo igen mail

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-09 23:13

Jow jow ...................................senere.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-09 23:14

Der mangler er N så får sætningen en helt anden betydning

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-09-09 23:17

hør o.v.n. nu vi alligevel har fat i dig, er du blevet risfarmer på det sidste??
jeg er nemlig kommet til at flytte din nål så det ser ud som om du bor midt ude i limfjorden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-09 23:19

nej ovn - der mangler bare et '
så kan det læses på Jysk.................... i'gen mail i daw.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-09 23:20

Så tester vi igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-09 23:20

Citat
jeg er nemlig kommet til at flytte din nål så det ser ud som om du bor midt ude i limfjorden
du ved da intet om hvor jeg bor - eller ???
Nej ingen ris hverken i diverse fjorde eller i bagenden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-09 23:23

Ingen mails overhovedet men de står sikkert i kø til når jeg åbner igen, FØR jeg accepter en af jer som svarer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-09 23:23

Jammen Ans, det er ovn som har fået ny word med stavekontrol, og det er den vi tester.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-09 23:25

Så er det jo op til dig o.v.n. hvor mange "bombemails" du vil have

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-09 23:28

Citat
det er ovn som har fået ny word med stavekontrol
nixen bixen jeg er på med Firefox i Ubuntu, det var stavekontrollen i firefox som spillede mig et puds, om få minutter åbner jeg for mail - og lukker kort tid efter.
Så hvis i har noget på hjerte, så frem med det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-09 23:28

Skal tidligt op i morgen og støvsuge.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-09-09 23:29

Citat
du ved da intet om hvor jeg bor - eller ???

Det er da ingen større hemmelighed, du har selv fortalt det engang for længe siden, så nu må jeg på jagt efter den tråd ----- IGEN

Jeg har lavet et kort over brugerne her fra kandu.dk, det startede med at jeg skulle lægge en adr ind i min gps men så blev jeg bare ved med at tilføje brugere herindefra.
ændrede det lidt så kortet ikke viser de nøjagtige adresser (de kan findes på ret mange personer herinde) men kun hvilke egne/bydele de kommer fra

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-09 23:33

Nu nærmer klokken sig 00:00, så er det ved at være på tide (for mig) at logge af.

Gider ikke alle de "pop-upper" fra kandu.

Vil også fjerne fluebenet til dette spørgsmål. Det er jo ikke til at vide om i skal lege hele natten. Så er jeg også fri for de mails i morgen.

I må godt og nyd nu pop-up tiden, mens den er der, det tager kun 22 minutter

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-09 23:37

Nej vi skal ikke lege hele natten, jeg har lige åbnet for mails igen, og lukker om lidt, når jeg har fået bombet postkasen med alle mails herfra.
EXTERMINATOR du er i dagens anledning udnævnt til favorit bruger, når du finder mit bopæl, så fortæl det venlist i privaten

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 20 point
Dato : 20-09-09 23:39

ja ja ja, rolig nu, ting tar tid. men skal nok huske at sende en pm

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-09 23:40

Det går da rigtig godt her, ikke en eneste mail endnu, måske kommer de stet ikke jeg venter et kvarters tid inden jeg accepterer et tilfældig indlæg

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-09 23:43

Så ankom den første mail fra spørgsmålet her, men der jo også kun et indlæg efter jeg åbnede, venter lidt endnu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-09 23:57

Stadig kun den ene mail, jeg venter til i morgen med at lukke, nu er jeg nysgerrig, kommer der kun mails fra tiden efter at jeg åbnede postkassen igen, eller er der en forsinkelse som jeg ikke gider vente på i aften

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-09-09 08:45

Tak for svaret EXTERMINATOR. lodtrækningen blev afgjort af at dette var det eneste indlæg som der kom mail fra, mails står altså ikke i kø på Kandu serveren og venter på at postkassen åbnes, hvis man har fravalgt mails så er der ingen mails fra nogen som helst Kandu spørgsmål i den periode

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-09 11:58

Så passede denne teori ikke

Citat
EXTERMINATOR

Dato : 20-09-09 23:07

--------------------------------------------------------------------------------
Jeps Eyvind, det er klart som blæk

@ans: Gamle mails kommer kun hvisspørgsmålet stadig er aktivt, dvs. ikke annuleret eller accepteret

Det har o.v.n. bevist, da mails blev tilladt før spørgsmålet blev lukket.

Jeg synes det er forkert, at en bruger kan oprette et spørgsmål, for så at sige nej til at modtage mails. Det burde ikke være muligt at redigere i profilen og frasige mails til ens eget spørgsmål, før det på den ene eller anden måde er lukket. I selve spørgsmålet er der ikke denne mulighed.

Nu har jeg købt dette spørgsmål/svaret og uanset hvor mange gange jeg vil sige nej til at modtage mails til dette spørgsmål, så er det ikke muligt.

Det hænger ikke sammen

Opret et spørgsmål og sig nej til at modtage mails ... det bliver accepteret.

Køb et lukket spørgsmål, skriv et svar og fravælg mails til spørgsmålet ... det bliver ikke accepteret.

Ja noget er galt det burde kandu ændre på , det skulle da ikke være så svært

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 21-09-09 12:17

Citat
Så passede denne teori ikke

Nope sådan er det tit med teorier, DE VIRKER KUN I TEORIEN
Citat
Køb et lukket spørgsmål, skriv et svar og fravælg mails til spørgsmålet ... det bliver ikke accepteret.

hvis du skriver et indlæg og fjerner hak i "Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål." så burde du da heller ikke få flere mails fra dette spørgsmål(i teorien)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-09 12:41

Det gør jeg ... kandu har en anden "teori"

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 21-09-09 13:01

ok, nu fjerner jeg hak fra dette spørgsmål, så må vi jo se om der kommer nogle mails

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-09 13:45

Det vil så vise sig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-09-09 14:29

Det kan du jo så se med det samme EXTERMINATOR

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-09-09 18:58

Her er lige en vaskeanvisning til OVN.

Tag et stk. ubuntu og med vubi lægges den forsigtigt ned i en pendrive helst 1 GB.
Sæt en beskyttelseshætte på og glem den i en lomme.
Læg tøjet til vask.
Efter en 40 graders vask med sæbe og skyllemiddel og kraftig centrifuge, er den helt ren og absolut virusfri.
Ps. Hætten sad ikke på da den var færdig.
Den faldt ud af lommen inden tørretumbleren fik overtaget.

Jeg har nu en helt ren ubuntu installation................................som virker.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 21-09-09 18:58

endnu en god teori der er punkteret
der er da kommet to mails EFTER jeg fjernede hak fra dette spørgsmål.

Det må være lidt ligesom kandu.dk's ur, det virker også ligesom vinden blæser

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 21-09-09 19:55

Citat
Efter en 40 graders vask

Tænk på miljøet (og pengepungen), 20° er nok