/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Mål på campingvogne
Fra : sdam
Vist : 1948 gange
100 point
Dato : 15-09-09 14:16

Er der nogen der kan henvise mig til en webside, hvor man kan forespørge på en bestemt type campingvogn. Ikke så meget hvilket mærke, men mere hvor man kan indtaste f.eks. udvendige mål, om køkkenet skal vær foran eller bag i vogenen o.s.v.
Måske i skemaform!

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 15-09-09 15:07

Ved ikke lige hvor du vil hen med spørgsmålet...??? vil du bygge din egen campingvogn...???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-09-09 16:06

Du kan f.eks gå ind på Hobby vognene, og se de forskellige tegninger over modellernes indretning

http://www.hobbyinfo.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=26

Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-09-09 06:34

Der findes ingen side, hvor alle mærker er samlet med det du efterspørger. Som Nordsted1 for fx Hobby, så kan du kun gå ind på det enkelte mærkes side og læse om vognenen, med mål, indretning osv.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-09-09 07:55

gak gak spørgsmål

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 16-09-09 08:59

Okay. det er svært at skrive det man egentlig gerne vil spørge om

Det jeg prøver at eftersøge er en webside, hvor man kan indtaste sine ønsker til en campingvogns indretning, størrelse m.m., hvorefter der gerne skulle kommer et x-antal muligheder frem på forskellige vognmærker og typer.
På samme måde som når man søger i en bildatabase på en given bilmærke, årgang, kilometerstand, prisniveau, farve o.s.v.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 16-09-09 13:29

Jeg kan med sikkerhed sige, at sådan en side findes ikke

Der er så mange vogne at vælge imellem, men de kopierer hinanden, så det er snart ikke til at se hvilket vognmærke det er

Men når du skal vælge... så skal du gennemtænke.. enkelt eller dobbeltsenge, med eller uden køjesenge, borde i begge ender af vognen osv

Det afhænger også noget af jeres alder, .. skal der være plads til børn (mange teen-agere foretrækker at have et telt for dem selv)

Når du har har fundet ud af dit ønske, så prøv med at leje en campingvogn eller køb en meget billig brugt (der er rigtigt mange på markedet nu)

Tag en tur i c-vognen og se om det overhovedet er den indretning du har brug for, mange gør den fejl, at de falder pladask for en vogn, og efter den er taget i brug, finder de ud af at den ikke svarer til netop deres behov

ps, de fleste (lidt større) vogne har køkkenet i siden

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 16-09-09 13:57

Tak for svaret Nordsted1.