/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Krondyr.
Fra : bb1
Vist : 727 gange
50 point
Dato : 14-09-09 18:10

Våben eksperten E.B. Berthelsen også kaldet Tonganeseren har været oppe i svigerfars skydestige. Bemærk hans riffel med åbne sigte midler, som han praler så meget med.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=NpAC6arYWuQ&feature=related

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 14-09-09 22:40

Måske har dette personfnidder kørt længe nok nu?
Har du ikke noget fornuftigt at bruge din tid på?

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 14-09-09 23:03

lortevideo, tomhjerne

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-09-09 23:37

Stil spørgsmålet til dem der begyndte igen. Vi havde fred indtil Tonganeseren igen startede op her.
Selv habbipro var begyndt at blive tålelig,men nu læs blot de andre tråde....

Så længe han bliver ved med at poppe up med gamle indlæg, så får han igen herfra.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-09-09 08:27

Accepteret svar
Fra : JulemandenKandu

Modtaget 25 point
Dato : 19-09-09 00:06

De der kender Tonganeseren E.B.Berthelsen kan sagten forestille sig,at det kunne være ham..

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 23-09-09 22:21

Tak for svaret JulemandenKandu.

Godt det endelig er ved at gå op for andre end mig, hvad det er der er mandens problem er.