/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
due med brækket ben
Fra : tipini
Vist : 854 gange
100 point
Dato : 31-08-09 15:35

jeg har fundet en lille due med brækket ben. Jeg har taget den ind på mit badeværelse og givet den mad, - havregryn, vildfugleblanding og vand. Er der nogen chance for at den kommer sig? er der andet jeg kan fodre den med?
T

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 31-08-09 15:37

Jamen du skal vel have gjort noget ved dens ben???

Jeg tror desværre det bedste vil være om du drejer hovedet rundt på den

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-08-09 16:05

Citat
Jeg tror desværre det bedste vil være om du drejer hovedet rundt på den

Jeps og så steg den i en gryde.
Det smager skønt

Godkendelse af svar
Fra : tipini

Dato : 31-08-09 19:13

Tak for svaret Nordsted1.