/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nordsted - kom ind her, tak!
Fra : Cathcart
Vist : 578 gange
30 point
Dato : 30-08-09 01:04

God meget sen aften Nordsted.

Vil du snakke lidt om nedenstående?

PS! Til scootergrisen. Jeg venter altså stadig spændt på dit svar .

Vh C .

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-08-09 01:06

hmmmm, må vi andre få at vide hvad det drejer sig om eller er det en "hemmelig klub"

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 30-08-09 01:15

Når jeg småsnakker, må alle og enhver snakke med . Og der er ikke noget odiøst gemt i min opfordring til Nordsted om lige at komme ind her til en lille snak om et princip, jeg har. Nemlig at jeg i et bestemt indlæg altid afslutter med dette:
Citat
PS! Til scootergrisen. Jeg venter altså stadig spændt på dit svar
.

Vh C

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-08-09 01:20

og her havde jeg allerede gang i de store forgyldte konspirationsteorier

og hvad er det lige for noget med legoklodsen?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 30-08-09 01:27

Kære EXTERMINATOR.

Du må skisme undskylde, at jeg sådan fik dig helt op i det røde felt . Men nu da det bare er noget om ham du ved og så et af mine principipper, vil jeg håbe, du kan styre din nysgerrighed til i morgen. For jeg er sgu ved at samle mig sammen til at daffe til køjs .

Ha en god nat.

Vh C

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-08-09 01:31

Sov godt og drøm sødt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-09 14:22

He he... mener du det jeg skrev med at du også ventede på point, for så er det vel ikke så mærkeligt, når du selv i Burka tråden skriver følgende

Citat
PS! Til scootergrisen. Jeg venter altså stadig spændt på dit svar

Og point for rigtigt svar

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 15:51

Citat
PS! Til scootergrisen. Jeg venter altså stadig spændt på dit svar

Det komme sikkert meget snart ...

Eller også kommer det aldrig ...

Scootergrisen er ude og køre med sin Burka veninde, har ikke tid lige nu ...

Hav nu lidt tålmodighed ...

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 31-08-09 20:05

Hej Nordsted.

Citat
He he... mener du det jeg skrev med at du også ventede på point

Jow da, bl.a. For ham scootergrisen svarer aldrig på opklarende spg. Og så var jeg desuden kanon sikker på, at scootergrisen ville gi mig de 30 P, fordi jeg altid er så "flink" ved ham. Jeg er så "flink" i alle indlæg, for at ingen skal kunne kalde mig en psykopatos provocalorius . Havde jeg nu fået alle de fede P, hvad jeg jo godt vidste, at jeg ikke fik , var jeg sikkert blevet ski..

Derfor dette lille beskedne indlæg til dig, for at sende de P, som jeg så ikke fik, videre til dig. For jeg kan se, at du ikke har så mange . Og også bare for at hilse på .

Vh C

Og til Tudemarie .

Fra nu af vil jeg IKKE mere skrive indlæg til scootergrisen. Det kan altså nogen gange knibe med tålmodigheden .

Vh C

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 30 point
Dato : 31-08-09 20:42

He he, jeg syntes din tankegang er noget ulogisk

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 31-08-09 20:50

Go javten Nordsted.
Citat
He he, jeg syntes din tankegang er noget ulogisk

Du har så evig ret. Jeg er sikkert blevet smittet af scootergrisen . Der var ik en disse, der "hang" sammen i mit sidste indlæg . Men alligevel rart at hilse på dig .

Vh C .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-09 21:00

Man er altid god til noget, man skal bare finde ud af hvad - replik der er tyvstjålet fra en film, jeg ikke lige kan komme på hvad hedder - (en dansk film, måske gummitarzan?)og Scootergrisen er god til scootere, bare se hans hjemmeside

http://mentos.wep.dk/scooterhjemmeside/forsiden.html

Også hyggeligt at hilse på dig

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 31-08-09 21:06

Og ikke 10 vilde heste kan få mig til at spørge, hvem hulen der har læst korrektur på scooterens hjemmeside. For pæn er den .

Vh C .

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 31-08-09 21:08

Tak for svaret Nordsted. Og med de fortjente P.

Vh C

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-09 21:09

Uden at du har spurgt kan jeg da afslører at det er kandubrugerne, der har været med til at bestemme baggrundsfarven, og bogstavstørrelsen og såårn

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 31-08-09 21:10

til at starte med var legoklodsens hjemmeside et katastrofeområde men nu er det efterhånden blevet en fin hjemmeside

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 02-10-09 00:38

Bryllups-dag

MELLEM HAM OG HENDE

- Hvordan skal vi fejre vores guldbryllup, Knud? Hvad med at slagte en pattegris?

- Hvorfor skulle den stakkels gris straffes for noget, der skete for 50 år siden?

Vh C

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 02-10-09 00:39

Bryllups-dag
MELLEM HAM OG HENDE

- Hvordan skal vi fejre vores guldbryllup, Knud? Hvad med at slagte en pattegris?
- Hvorfor skulle den stakkels gris straffes for noget, der skete for 50 år siden?