/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
...og hvem vinder så Tour'en ?
Fra : molokyle
Vist : 804 gange
225 point
Dato : 04-07-09 21:32

Påængår uddeles efter Champs Elysée finalen
..selvfølgelig; uden no'en form for retfærdighed !
Jeg har selv 2 'usædvanlige' bud på en vinder ...efter at ha' set prologen idag:
..enten: Dennis Menchov (Rabobank) ..eller: Cadel Evans (Silence-Lotto)

Hva' forudsiger du ???
</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 235 point
Dato : 04-07-09 21:33

Contador uden tvivl

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-07-09 21:35

Citat
Hva' forudsiger du ???

Den der kører på den hurtigste tid

Undskyld kunne ikke dy mig

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 04-07-09 21:36

Armstrong vinder! Ingen tvivl der.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-07-09 21:38

Jeg er helt enig med Pia

Den hurtigeste vinder

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 04-07-09 21:38

Andy Schleck

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 04-07-09 21:39

Den der råder over den nyeste viden om doping er det kyniske svar.

Contador siger fornuften.

Armstrong siger følelserne.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-07-09 22:07

Jeg tror at Bjarne bliver snydt og fortryder han blev "uvenner" med Carlos
Han vinder er jeg sikker på

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 04-07-09 22:11

Bjarne har da nok lidt epo eller andre gode sager han kan finde frem hvis det kommer til at knibe for hans drenge....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-09 22:23

Den der kan gnaske flest stoffer uden at blive opdaget.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-09 22:52

Eyvind -> Cykelløb handler ik' kun om EPO-nerende præstationer.

Det ved alle; som er blevet sendt tilbage til Brugsen af kæresten for, at hente den 1/4 piske til kaffen ...man glemte
..fordi; svensker-landskampen begynder på TV4 om 5 min.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 05-07-09 05:17

Det gør den der får det bedste doping middel.

Jeg går ud fra du tænker på cykelløbet TOUR DE DOPING?

Den rytter der har det bedste medicinalfirma bag sig som sponsor, vinder løbet. Det har intet med cykelløb at gøre mere-

hawaii7

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-07-09 13:00

Det har i høj grad en masse med cykelløb at gøre.

Lad os bare antage, at alle ryttere er dopede, så vil det stadig være den bedste cykelrytter der vinder, og lad os så også lige få slået fast, at doping jo ikke gør så stor en forskel som mange gerne vil have det til, det er måske forskellen på et par placeringer i den samlede stilling det handler om.

Vinderchancer:

Carlos Sastre... Han har ikke tilnærmelsesvis så stærkt et hold som sidste år, og holdet har også et delt fokus, da de både håber på samlet sejr til Carlos, og skal prøve at få den grønne trøje til Thor Hushovd.

Alberto Contador... Hvis de kan få styr på deres indbyrdes magtfordeling på holdet er der ingen tvivl, han har både Leipheiner, Klöden og Armstrong til at trække sig op af bjergene, det burde ikke kunne gå galt, og han er mit bud på en samlet vinder.

Lance Armstrong... det kræver at Contador går ned

Andy Schleck... Det ville være smukt om han kunne tage røven på alt og alle, men jeg tror kun, at det kommer til at ske, hvis Saxobank laver en alliance med Cervelo og måske Columbia

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 05-07-09 20:54

molokyle

nu forstår jeg mig ikke på cykelsport, men jeg ville tro at det er den der kommer først i mål, der vinder.

Eller er jeg helt forkert på den

mvh
per

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-07-09 21:07

Citat
men jeg ville tro at det er den der kommer først i mål, der vinder

Vinderen af touren behøver ikke at komme først over målstregen for at vinde...................

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 05-07-09 22:07

Eyvind

næh der kan du bare se jeg ved ikke en ski om cykelsport.

mvh
per

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-09 20:30

Kortoververden -> Glemmer du ikke ..i farten, at tage med i dine betragtninger;
..de ryttere JEG har nævnt i mit 'spørgsmål' ?
Tour'en er jo lang
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-09 20:33

Ps.
Citat
..den grønne trøje til Thor Hushovd

Et godt bud !!!

..selvom Cavendish må være favourit.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 14-07-09 20:56

Dennis Menchov har igen bevist, at TdF ikke er hans favorit, og at han skulle kunne køre godt efter at han lige har vundet Giro d'Italia var på forhånd utænkeligt, det er ikke muligt for ham at holde formkurven i top så længe.

Cadel Evans kan KUN vinde TdF hvis alle andre favoritter holdero p med at træde rundt, selvom han godt kan finde ud af at angribe, så har han ikke eksplosionen til at komme fri af Contador eller Schleck, og der er ikke enkeltstarts kilometer nok i år, til at lave den afgørende forskel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-09 17:35

Så er Cavendish i 'grønt'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-07-09 17:55

Cavendish har været i gul i mange år.

Altså pibetobakken

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 15-07-09 19:17

Armstrong vinder!

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 16-07-09 13:50

Lance "Støt min ene kugle" Armstrong

Han Er kongen AF TOUREN

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-09 22:08

Uretfærdigheden sejrede

</MOLOKYLE>