/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
telefonsælger
Fra : Broderpivert
Vist : 1253 gange
100 point
Dato : 03-07-09 22:09

nogle der ved om man kan være telefonsælger fra hjemmet, og hvis der er hvilke steder tager de folk ind til sådanne job?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 03-07-09 22:17

TDC har sådanne centre, kender to som er ved TDC, i Århus

et firma i Vordingborg har et sådan centre, med telefonsælgere

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 03-07-09 22:22

også hvor man kan arbejde hjemmefra. kommer fra viborg så der er et pænt styk til århus til deres callcenter

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-07-09 22:27

Hej med dig.
Prøv at holde øje med de lokale aviser. Der søges tit der.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-07-09 22:28

Jeg har ikke hørt, at man kan være sælger hjemmefra

Jeg søgte engang sådan et sælgerjob, men fortrød,

Man skal arbejde på de mest dumme tidspunkter - når andre har fri - og så var det provisionslønnet, og i disse tider vil det ikke gi ret meget, så hvis jeg var dig, ville jeg overhovedet ikke overveje det

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 03-07-09 22:34

jeg ved den ene sælger hjemme fra nogle dage om ugen, og andre

dage er hun inde på centret,

du bliver vel nødt til at bevise du kan det gylle, og derfor kunne, jeg tænke mig, du lige skulle starte blødt op, og møde op i århus.

men prøv og forhør, det kan jo være de har noget i Viborg, eller tættere på end Århus,
god vind
kjeld

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-09 23:13

"Telefonsælger" det bliver du ikke millionær på. Det er et job, som Fanden har skabt.

Det er også begrænset, hvad der må sælges

Citat
Lovligt telefonsalg
En sælger må dog gerne henvende sig, hvis det drejer sig om salg af

aviser, ugeblade, tidsskrifter
bøger
forsikringer

http://www.dr.dk/Forbrug/Artikler/Rettigheder/20051206145612.htm

Hvor er det bare dejligt at være fri for "telefonsælgere"

Men jeg mener, at en telefonsælger skal sidde på "komtoret" der er der mulighed for at kontrollere opkaldene, så det ikke bliver en gratis privattelefon. Du får udleveret de numre, som du kan ringe til.

Det er et af de mest udskældte job ...

Accepteret svar
Fra : vic2000

Modtaget 50 point
Dato : 05-07-09 02:47

Citat
også hvor man kan arbejde hjemmefra

Nu du gerne vil sælge noget hjemme fra, ???

"" hvorfor"" så ikke, lave din egen salgs forretning, prøv og forhør ved

nogle firmaer, inden for de varegrupper, som nu du bedst kender noget til,

spørg om de ikke var intresseret i, og få solgt deres varer igennem din ny

oprettet hjemme side,

forslag til navn på hjemme siden:.

"" Vare salget"" med den høje "" Kvalitet"" fra Viborg,

mvh
Broderpivert

Godkendelse af svar
Fra : Broderpivert

Dato : 05-07-09 08:27

Tak for svaret vic2000.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 05-07-09 09:05

Selv TAK

Sådan en som dig, der prøver og tænke selv, og har tankerne med at der

må gøres noget, står højt på strå, i min termologi, og jeg vil gerne hjælpe

disse typer, og har du så finger snilde selv, så kunne det være jeg havde

et par ideer, du kunne tage op. og lave dig en god butik på,

men god vind fremover,

kjeld