/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Hvad i alverden bilder du dig?
Fra : frieda
Vist : 750 gange
50 point
Dato : 27-06-09 10:50

frieda, du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af PeterTheisen, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Jeg svarede seriøst på dit spørgsmål.

Ville netop nu indsætte en længere forklaring.

Den kan du se i Vejviseren efter nu.

frieda
der ALDRIG mere vil besvare et spørgsmål fra dig.

Men som sørme gerne vil have en forklaring på, hvorfor du black lister mig.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 27-06-09 10:53

Hvorfor piver alle over dette lige pludselig. Peter Theisen giver kun point til personer som skriver præcis det han vil høre, alle andre udelukkes.

Ét råd: Giv dig ud for at være Vagnr og skriv noget der tendere kommunisme og BINGO pointene er dine.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 60 point
Dato : 27-06-09 11:14

Velkommen i klubben

Han burde slukke computeren og snakke med sig selv.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-06-09 11:15

Frieda - næsten alle bliver blacklistet.

Den blackliste, er da også et dejligt værktøj, til endelig at føle lidt magt.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 27-06-09 11:19

Nu må I have det så godt.
Jeg skal ud og købe en ny cykel

Godkendelse af svar
Fra : frieda

Dato : 27-06-09 11:20

Tak for svaret LuffeA.