/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
GPS Garmin Nuvi 660 batteri
Fra : jens-lyn
Vist : 1047 gange
100 point
Dato : 24-06-09 11:21

Jeg har en Nuvi 660, der kun har batteri til ca 2 timer, har fået at vide at det tager tid og koster en del penge at få det skiftet ud, er der nogen der ved om man selv kan skifte det og evt hvad det koster ?

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 24-06-09 12:12

Jeg vil følge dit ? da jeg selv har en GPS af samme slags.

Men hvordan går det med din Svejser , har du fundet en Fase mere eller undersøgt Trafoén.

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 24-06-09 16:49

Hvad med garantien, dækker den ikke i 2 år. ?

Kommentar
Fra : jens-lyn

Dato : 24-06-09 22:17

GPS'en er mere end 2 år gammel, så garantien er væk. Jeg har fundet et sted hvor jeg kan købe batteriet, så jeg vil mene at jeg også kan skifte det, - det hedder BATTERYUPGRADE.DK - og på spørgsmålet om svejseren - fik hjælp af en mekanikker der havde svejset med en sådan i mange år. Først stå aldrig i træk, så forsvinder gassen. Sæt jordklemmen så tæt på svejsestedet som muligt. Jeg skulle køre med strømstyrke 7 til trådhastighed lidt mere end 3. Og så skulle jeg iøvrigt ikke forvente at svejsesømmen blev ligeså afrundet som ved svejsning med pind. Et sidste tip var at bruge svejseglas nr 8, for bedre at kunne følge svejebadet, i stedet for nr 9 som jeg anvendte (men man skal vist helt op på 10 for at være lovlig)

Kommentar
Fra : jens-lyn

Dato : 03-08-09 20:41

muldvarp1 - prøv BATTERYUPDATE der har jeg købt mit batteri