/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Aktiver/deaktiver
Fra : bogge
Vist : 565 gange
48 point
Dato : 21-06-09 08:33

Hej. Kan man komme til at deaktivere Flash Player ???
Jeg har Window Vista. Jeg opdagede her for nylig at jeg ikke kan afspille videoer på f.eks. YouTube. Jeg får at vide, at jeg enten har slået Flash fra eller mangler den nye version. Jeg HAR den nye version. - Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg har kommet til at gøre. Det har virket for nyligt.

Hilsen bogge.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 58 point
Dato : 21-06-09 08:45

Afinstaller den version du har på pc, brug dette prg:
http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/current/uninstall_flash_player.exe

Hent og installer så den sidste nye Flash Player:
http://get.adobe.com/flashplayer/

Godkendelse af svar
Fra : bogge

Dato : 21-06-09 13:02

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-06-09 13:03

Velbekommen, fik du klaret den?

Kommentar
Fra : bogge

Dato : 25-06-09 08:50

Ja klaudi. Men ikke på "din" måde. Det ville den sgu ikke. Jeg måtte sætte computeren tilbage 1 måned. Så funkede den igen. Mystisk.

Kan du ha' det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-06-09 16:13

Ok, bare du fik det til at virke.

I lige måde.