/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
perspektivering
Fra : SACA2
Vist : 727 gange
100 point
Dato : 17-06-09 16:14

Jeg er ved at lave en opgave om Winston Churchills jerntæppe tale samt europas deling i øst og vest under den kolde krig. Jeg skal perspektivere dette emne til nutiden. Er der nogen der har nogle ideer til dette?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 17-06-09 16:32

piaskov

Dato : 17-06-09 15:47

--------------------------------------------------------------------------------
bentjuul dog
Ved du ikke hvad en klikke dannelse er
Det er jo det vi danskere kalder en klikedannelse....meeen jeg ved godt man skal kunne stave ...bare nogenlunde Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-06-09 16:13

--------------------------------------------------------------------------------

Hvad har jeg nu gjort siden jeg skulle BL her

Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 14:59

--------------------------------------------------------------------------------
Hvorfor har du blacklistet mig igen lille vic2000 det var hurtigt, jeg nåede kun 4 indlæg inden jeg blev blacket - tilsyneladende har du ikke gjort det ordentligt, siden det her indlæg kan komme med

det er det lille vic2000 forsøger at få med snerose men det tror jeg ikke han får med det øvl han har skrevet som han påstår er fra snerose
Hov forresten jeg kan jo ikke skrive her når jeg er blacklistet

Her er et par profiler som ikke kan læse, hvordan kan de så give råd
vurder selv??

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 17-06-09 17:00

Hej vic 2000

Jeg fatter intet af det du skriver..Er det svar på mit spørgsmål eller en besked der røg forkert???

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 17-06-09 17:04

SACA2... det er en bevidst "fejl"... da dem der har skrevet ovenstående er blevet bl at vic2000

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål...................godt det ikke er min opgave, den lyder "langhåret"

Godkendelse af svar
Fra : SACA2

Dato : 18-06-09 16:47

Tak for svaret Nordsted1. Da der ikke var nogen der besvarede spøgsmålen, men vi klarede det til et 10 tal...får du point....