/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Raid controller
Fra : Jonztrup
Vist : 617 gange
24 point
Dato : 17-06-09 15:50

Hej, jeg har et spørgsmål ang. Raid controller driver?

-_Min brors Computer, har en følge med at Genstarte midt i et spil..(world of warcraft)
-Han har nok kunne spille det før...
-Når den genstarter kommer der "Blå skærm"
-i enhedshåndteringen skriver den at Raid Controller mangler at blive opdateret..

-Men jeg kan ikk finde downloads nogen steder?

-bundkort: Prescott 800 / P4U88RT

ved ikk om det er nyttigt, mangler svar på dette. venligts hjælp! :))

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 17-06-09 16:45

piaskov

Dato : 17-06-09 15:47

--------------------------------------------------------------------------------
bentjuul dog
Ved du ikke hvad en klikke dannelse er
Det er jo det vi danskere kalder en klikedannelse....meeen jeg ved godt man skal kunne stave ...bare nogenlunde Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-06-09 16:13

--------------------------------------------------------------------------------

Hvad har jeg nu gjort siden jeg skulle BL her

Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 14:59

--------------------------------------------------------------------------------
Hvorfor har du blacklistet mig igen lille vic2000 det var hurtigt, jeg nåede kun 4 indlæg inden jeg blev blacket - tilsyneladende har du ikke gjort det ordentligt, siden det her indlæg kan komme med

det er det lille vic2000 forsøger at få med snerose men det tror jeg ikke han får med det øvl han har skrevet som han påstår er fra snerose
Hov forresten jeg kan jo ikke skrive her når jeg er blacklistet
Ja så blev jeg blacket, men fik fyret 2 indlæg af selvom jeg var blacket så andre må tage over
Her er et par profiler som ikke kan læse, hvordan kan de så give
råd. vurder selv, ??

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 17-06-09 20:32

Det kunne være at den overopheder?? Bliver den meget varm??

Accepteret svar
Fra : hejhejdikal

Modtaget 12 point
Dato : 17-06-09 21:09

her er driveren til dit bundkort du har skrevet forkert det hedder p4v88 i stedet

http://www.asrock.com/support/download.asp?Keyword=&Socket=478&Model=P4V88&OS=XP

Kommentar
Fra : Jonztrup

Dato : 18-06-09 16:00

Citat
Det kunne være at den overopheder?? Bliver den meget varm??

det tror jeg ikk det gør har ikk tjekket, den har lige fået sadt 5 blæser i

Godkendelse af svar
Fra : Jonztrup

Dato : 26-07-09 18:19

Tak for svaret hejhejdikal.