/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Ansøgning - blankvåben
Fra : xForcax
Vist : 1073 gange
50 point
Dato : 14-06-09 20:26

Når man søger om blankvåbentilladelse hos politiet, er der så nogle, der ved, hvor lang tid der cirka går, før man får tilladelsen?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-09 20:41

7 år
hvis du spørger politiet i stedet får du sikkert et rigtigt svar

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-09 20:42

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 8
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 14

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 14-06-09 21:52

det er en skam der ikke også føres en statistik på kandu over hvor mange gange en bruger har postet aldre brugeres statistik...

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 50 point
Dato : 15-06-09 00:27

i mit tilfælde tog det ca. en uge, (alt efter hvor travlt de har)
det er gratis,.. besøg nærmeste politistation, og bed om et ansøgningsskema,
det skal du udfylde,.. (og sende ind),..bl.a. hvad du vil bruge våbenet til,
skriv fx til pynt,.. til din samling mm,

når du har en blankvåben tilladelse, så er det tilladt at transportere
blankvåben til / fra udstillinger private ’klubaftner’ osv.
dog skal våben være ’pakket sammen’ under transport.

der er normalt ingen problemer,
medmindre du hedder Stein Bagger, eller HA medlem.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 15-06-09 07:25

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-09 20:41

--------------------------------------------------------------------------------
7 år
hvis du spørger politiet i stedet får du sikkert et rigtigt svar

Citat
Teil

Dato : 14-06-09 20:42

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 8
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 14

Citater fra hr/fru TEIL

FÅ DIG DOG ET LIV MAND, ??

SÆTNING DU BRUGER SELV RET OFTE OVER FOR ANDRE

TEIL kunne du ikke have svaret på lige fod med EA_HS ok

Teil hvad er så dit eget motto over for andre ( hold dig væk hvis ikke du give et fornuftigt svar på spørgsmålet,)

Teil står det i skær til dit svar her, ???? jeg spørger bare ?? TEIL nu må du gerne fyre hele dit arsenal af , du kan ikke vælte mig af den grund,
kjeld

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 15-06-09 07:38

Citat
a : Flash77

Dato : 14-06-09 21:52

--------------------------------------------------------------------------------
det er en skam der ikke også føres en statistik på kandu over hvor mange gange en bruger har postet aldre brugeres statistik...

Flash77
jeg har fået at vide mange gange at det kun er vic2000 som ikke kan stave rigtigt, men jeg kan da se pt nu, er der to på kandu, så velkommen i klubben,
kjeld

Godkendelse af svar
Fra : xForcax

Dato : 15-06-09 09:18

Tak for svaret EA_HS.