/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Hvem kender Tonny Christensen
Fra : mulle-mor
Vist : 1058 gange
200 point
Dato : 11-06-09 19:43

Hej alle.

Jeg har før søgt efter en måde til at finde gamle klassekammerater her. Vi skal have 50 års skolejubilæum i år. Vi har fundet alle - på nær 1 - og han er svær.
Jeg har prøvet at ringe til alle med hans navn - både mobil og fastnet - men uden resultat.

Han hedder Tonny Christensen.
Han er født enten 1942 eller 1943 - og han fik realeksamen på Frederikshavn Gymnasium 1959.

For 25 år siden boede han i Kokkedal (2980). Har fået at vide, at han flyttede til en gård et eller andet sted på Sjælland. Men vi kan ikke finde ham. Men der bor han måske heller ikke længere. Han er jo blevet pensionist, og så flytter folk mange gange. Men jeg har en ide om, at han måske er blevet på Sjælland.

Hvis nogen skulle kende ham - eller tror de gør - så skriv endelig til mig.

Enten her - eller mail:

emmering@gmail.com

Ja, jeg prøver alle veje, måske er der en, der lykkes.

Hilsen
Mulle

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-06-09 19:54

Jeg syntes, at du også skal prøve at søge efter ham her - pøj pøj

Facebook

http://www.gamle-venner.dk/
http://www.vores-klasse.dk/
http://www.exelever.dk/#

http://www.klasselisten.dk/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-09 19:54

Krak siger 184 med det navn, det er da ikke så galt.

http://www.krak.dk/query?what=wp&search_word=Tonny+Christensen&geo_area=

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-09 19:55

Inviter alle 184

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 11-06-09 20:01

Ja, ja - lav bare sjov med mig

Men - jeg opgav også, da jeg så, hvor mange der var i Danmark. Jeg søgte på Sjælland og i København, for der kom han fra, da vi gik i skole.

Det var da også bare et forsøg - I er jo så kloge herinede, og I ved "næsten" alt.

Måske var der en af jer, der kender Tonny.

Det villa da være sjovt, hvis vi fik alle med.

Så jeg prøver alligevel at lade det stå her........

Mulle

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 11-06-09 20:03

Og Helle Birgitte. Jeg har prøvet alle de links du skrev - uden resultat.

Mulle

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-09 20:04

Min lillebror hedder Tonny, han nægter al forbindelse.

Han mistænker en faderskabsag.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-09 20:07

Du kan nøjes med at ringe til 183, jeg kender den ene, men han er desværre ikke din årgang

Hvis du alligevel tænker på at ringe rundt, så sig til, så kan jeg da i pm fortælle hvem den ene er du ikke skal ringe til

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 11-06-09 20:10

Nej - nu er I ikke søde - hverken Teil eller Nordsted.

Det kunne da være, at Tonny også er på Kandu......................

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-09 20:22

Hov hov hov, det var nu venligt ment

Jamen jeg vil da håbe du finder ham

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 11-06-09 20:25

OK - I er gode nok.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 11-06-09 20:26

Hvis du har en tidligere adresse på ham, så kan du rette henvendelse til Folkeregistret.

Det koster 52 kr. at få oplyst adressen.

Det kan jo også være, at han er afgået ved døden eller flyttet til et andet land.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-09 20:28

Vel er vi så.............og jeg hoppede lige en ekstra gang i stolen, da jeg så navnet, men faldt da pænt ned igen, da jeg så årgangen

Det er da flot klaret, at du kun mangler en fra klassen, så har dit arbejde da båret frugt (jeg har set din tidligere efterlysning)

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 11-06-09 20:36

Jeg har lige skrevet til en af de andre, om at få ham efterlyst på folkeregisteret.

Det er nok en god ide.

Hilsen
Mulle

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-09 20:42

Det kan da også være han nyder sit otium under varmere himmelstrøg??

http://www.phonebookoftheworld.com/

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-06-09 21:06
Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-06-09 21:14

Jeg tror mulle-mor har prøvet at ringe til alle med det navn

Citat
Jeg har prøvet at ringe til alle med hans navn - både mobil og fastnet - men uden resultat.

Han står måske slet ikke i "telefonbogen" så derfor er Folkeregistret den sidste mulighed.

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 11-06-09 21:45

Hej - tak for linket til telefonbogen for hele verden. Det link havde jeg ikke.

Jeg tror nu ikke, at han er flyttet til udlandet.

Og jeg har faktisk ringet til dem på Sjælland, som jeg tror var relevante. Nogen af dem fandt jeg på www.pipl.com og jeg kunne se, hvor gamle de var. Så de blev sorteret fra. Men jeg har snakket med mange, og de ville næsten allesammen gerne med til festen. Så det var ikke et problem.

Nej jeg tror, at folkeregistret bliver en løsning. Men nu ser jeg lige.....

Mulle

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 11-06-09 22:05

Kender en med det navn, men han er rødhåret.Kan det passe.
alimak

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 11-06-09 22:12

Nej har lige kigget på billedet fra 25 år siden. Jeg vil sige, han var mellemblond dengang, og han havde fuldskæg. Han var faktisk en flot fyr, høj og slank. Hvordan han ser ud idag, ved jeg ikke.

Fra skoletiden husker jeg ham også som mellemblond.

Mulle

men idag vil han være 66-67 år.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-06-09 09:19

Citat
Jeg tror nu ikke, at han er flyttet til udlandet.

Det hjælper ikke at tro her.

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 12-06-09 09:27

Nej, du har ret. Det kunne være.....

Jeg har hørt, at da han flyttede fra Kokkedal, ville han og familien bo et sted med "åbne vidder" og langt til alting. Men også, at han var flyttet til Sjælland. Men det er jo efterhånden mange år siden, så hvem ved?????

Mulle

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 12-06-09 09:34

øh - Kokkedal er vel også på Sjælland - jeg mener, at han var flyttet til en gård - langt ude på landet - på Sjælland.

Det er bare rygter.......

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-06-09 09:34

Flyttede fra Kokkedal til Sjælland, det er samme ø,
djævleøen.

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 12-06-09 09:35

ja, ja - jeg fandt ud af det, da jeg havde skrevet det - men jeg er jo bare en "Vendelbo" - så hvad ved jeg ?....?...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-06-09 09:40

En vendelbo er også øbo.

Søg efter ham i Spanien, der vil jeg bo og nyde mine sidste dage.

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 12-06-09 14:20

Din gamle skole må som minimum have hans fødselsdato (hvis ikke CPR afhængig af om det var indført dengang). Så burde Forlkereg. kunne finde ham...

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 12-06-09 18:43

Tak - vi prøver nok Folkeregistret, hvis ikke han dukker op snart.

Det er lidt problematisk med skolen. Det er lang tid siden - og det gamle gymnasium er udskiftet med et nyt. Og de har kun dem der tog studentereksamen på nettet fra den gang. Vi fik realeksamen.

Hvis alt glipper vil, jeg prøve gymnasiet igen, men som du skriver, får jeg kun fødselsdato der. De har ikke nuværende adresse.

Folkeregistret kan jeg muligvis få hjælp hos, når vi har den gamle adresse.

Hilsen
Mulle

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-09 15:17

Nemlig, så kan de finde ham, medmindre han har beskyttet adresse, så må de ikke oplyse adressen.

Citat
Folkeregistret kan jeg muligvis få hjælp hos, når vi har den gamle adresse.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-09 07:17

Hvis du har et skolefoto af knægten kan damen her hjælpe.

http://www.marion-dampier-jeans.org/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-06-09 08:07

mulle-mor, ved du hvad din Tonny Christensen beskæftigede sig med som erhverv, da han var yngre, måske det kunne bruges når vi søger??

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 14-06-09 10:22

Nej, det ved jeg faktisk ikke. Det er der ingen af os, der ved.

Men ideen er ikke så dårlig. En af dem, der også skal med til festen, boede i Kokkedal - for 25 år siden, da vi holdt sidste fest - hun må vide, hvad han beskæftigede sig med. Det er hende, der har sagt, at han ville købe en gård eller et hus - langt ude på landet - og flytte til fred og ro.

Jeg vil prøve at kontakte hende igen, hun må vide, hvad han lavede, da de boede i by sammen.

Tak for tipset.

Hilsen
Mulle

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-09 13:52

Citat
og flytte til fred og ro.

Og være fri for jer.

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 14-06-09 22:41

Ja, ja - det kan da godt være.

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 20-06-09 10:56

Så lige at Teil havde sendt link til

Marion Dampier Jeans

Det er da vist "at skyde spurve med kanoner"

Hende ville jeg da hellere kontakte, hvis jeg skulle i forbindelse med en, der er gået over på den anden side, men det var vel også en joke.

Jeg skal vist have det her afsluttet, og points'ene kommer til at gå til den, der foreslog folkeregistret. Det er ans der foreslog det. Jeg har sendt forslaget videre til "ham der sidder på kassen" til vores fest. Så jeg regner med, at han benytter sig af det forslag. Det var jo en billig løsning på problemet.

Men tak til alle - og husk - jeg leder stadig efter Tonny Christensen årgang 1942 eller 1943 -
Taget realeksamen 1959 på Frederikshavn Gymnasium - flyttet fra Kokkedal til et sted på Sjælland med - langt til naboer - hans far var forøvrigt ansat på Flådestation Frederikshavn og jeg mener at hans mor engang havde en kunsthåndværk shop i Frederikshavn. Han kom oprindelig fra København. Det er alt, hvad jeg ved om Tonny.......

Hilsen
Mulle

Godkendelse af svar
Fra : mulle-mor

Dato : 20-06-09 10:57

Tak for svaret ans.

TAK FOR DET.

Hilsen
Mulle

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 25-08-09 13:13

Hej alle.

Jeg vil lige tilføje til denne her lange søgning - at vi fandt [B]aldrig [/B] Tonni Christensen.

Men - derudover kan jeg sige, at vi havde alletiders gode klassefest 15. august. Alle hyggede sig, og vi fik rigtigt talt om "gamle dage".

En af dem fra festkommiteen havde lavet navneskilte, og det var en god ide. Da vi mødtes ,havde vi lige "lidt" svært nogen gange ved at kende folk. Nogen havde vi ikke set i de sidste 25 år. Men som dagen skred frem, så kunne man godt genkende ansigterne fra 1959 i dem fra 2009.

Jeg vil kun tilføje - at der er nu noget særligt ved "børn fra krigens tid" - det var nogle meget friske og aktive 66-67 årige, som festede i Frederikshavn.

Hilsen
Mulle/Birthe