/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Noget med mediaplayer
Fra : UP_2_DATE
Vist : 311 gange
230 point
Dato : 10-06-09 06:12

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg forstår heller ikke ret meget...
... klippe filer..... Og hvad mere......????

TROR NÆPPE DER KOMMER MERE UD-DYPENDE SVAR FRA SELV ///////////
Programmets hjemmeside___

kut og pis PÅ DK_og ellers bare gem LORTET som STI_Lssssssssssssss
og andet virus
___________
dETTE VIRKER BARE + MEGET HURTIGT_____=
MEN BRUG DA ENDELIG ANDRE PROGRAMMER.
KAN SE (I) IKKE ORKER AT AFPRØVE DET__sti_i
TRA_la_la
HACK en/ 1 700MB fil i 2 dele på mindre end 2 **minutter**

SÅ FIND DET SELV____________

men WHAT 47______nogen skal JO tjene på _________________________________LORT/ virus
SPYWARE.DK

Andre kan vel BRUGE___DET
*************

Finder det særdeles brugbart, når man vil klippe en enkelt/ scene UD
og ikke ønsker at bruge ADOBE eller andre særdeles DYRE programmer.

MEN _ OK

valget er JERES ______! IGEN

Kommentar
Fra : UP_2_DATE

Dato : 10-06-09 06:14

FUCK ADOBE

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 10-06-09 07:55

Jeg må sige du har en pudsig måde at bruge (misbruge) dit tastatur på.
Jeg har svært ved, at forstå hvad du skriver/mener, når du kaster alle de streger og tegn ind i teksten.

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 10-06-09 08:49

Sort snak,han blev lige blaklistet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-09 09:19

Citat
FUCK ADOBE
... ja det giver sq da mening

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 10-06-09 10:48

Jeg gav da dit tip 3 stjerner, fordi jeg havde tænkt mig at bruge det.
Mvh

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 11-06-09 02:17

Det er tydeligt at kandu... Mangler en moderator ?

Hvordan er det i taler til hinanden...

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 11-06-09 10:38

Jeg mener da, at mit indlæg var nydeligt. Også selv om jeg ikke har forstået spørgsmålet helt!

Men det tip, om at bruge Mediaplayer, har jeg taget til mig, og jeg vil da prøve at bruge det

Mvh

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 11-06-09 18:09

Det var nu heller ikke dig heller 22

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 11-06-09 18:33

Tak for det oscardino

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 14-06-09 23:38

Citat
Finder det særdeles brugbart, når man vil klippe en enkelt/ scene UD
og ikke ønsker at bruge ADOBE eller andre særdeles DYRE programmer
Det har du jo ret i. Tak for rådet
Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 19:38

UP_2_DATE

Hejsa. Du mangler da lige at gi en tilbagemelding, om du har fået et brugbart svar på dit spørgsmål .

Mvh