/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Gave til student
Fra : hyldeborg
Vist : 2176 gange
200 point
Dato : 03-06-09 17:59

Hej!

Hvad skal jeg give min nevø i studentergave? Gode ideer efterlyses.... Pris ca. kr. 300-400

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 18:02

Hans interesser ? ? ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-06-09 18:03

Min yngste bliver også student i år, og vi er så ideforladte, at vi overvejer om vi ikke skal give ham penge, han skal jo købe en del bøger til det næste studie

Holder lige øje med dit spørgsmål, måske jeg kan få en ny ide

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 18:04

Den dyre gave, jeg så en ung student i sin nye Mercedes cab.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-06-09 18:06

Nåå ja, ved du hvad han vil efter gym??, så kunne du måske finde noget han kan bruge udover bøger??

F.eks murer/mekaniker=værktøj

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 18:08

En laptop

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 18:09

En ferierejse

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 18:19

Musik, Litteratur

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-06-09 18:23

Jeg fandt denne .Prøv lige og se med ideer.
http://www.coolstuff.dk/giftgen/1,50,0,500

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-09 18:30

I gamle dage fik man en Fyldepen.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 210 point
Dato : 03-06-09 18:31

Slipsenål med indgraveret dato - tro mig, det hitter

Evt. en anden ting med datoen indgraveret.

Lidt inspiration:

http://shop.andando.dk/product.asp?product=740

http://kobra.dk/shop/catalog/product_info.php?products_id=400

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 03-06-09 23:00

hvad med at

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 05-06-09 09:54

Citat
Min yngste bliver også student i år, og vi er så ideforladte, at vi overvejer om vi ikke skal give ham penge, han skal jo købe en del bøger til det næste studie

giv ham en god Cykel lygte så han kan selv se og finde hjem igen, 300-400 kr.

så hans forældre ikke skal ud og lede efter ham på gader og hushjørner

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 05-06-09 10:39

Hvad er hans interesser, stiltype mv.?

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 05-06-09 11:08

Han kan godt li' "Blærerøvsstilen" (Mads Christensen) - så det med slipsenål osv er en god idé. Jeg vil bare gerne ha' lidt ideer at vælge imellem.
Og prisen skal som sagt ligge på kr. 300-400.

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-09 11:13

Mine "drenge" fik begge slipsenål mm, da de blev konfirmeret, så hvis jeg var dig, er jeg ikke sikker på jeg ville lade gaven indgraverer, hvis nu han har det i forvejen

Mine "drenge" har også begge kreditkortholder... så knækker kortene ikke i baglomme e.lign

http://www.trendhim.dk/shop/kreditkortholdere-5c1.html?gclid=CNiDiuzo8poCFUR_3godQm8Teg

Evt med penge i

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 05-06-09 11:59

Blærerøvstilen - ja så må et par manchetknapper lige være ham. De kan bruges til jakkesæt, men også mere casuel-beklædning.

Hvis han skal læse videre eller er computerinteresseret, kan en USB-stick også være interessant, men holder selvfølgelig ikke på samme måde. Ellers et pokerspil som han kan spille med drengene og moster

Der er flere prisniveauer på pokershop.dk

Tænker lige videre...

ampere

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 05-06-09 13:34

fra hyldeborg

Citat
Han kan godt li' "Blærerøvsstilen" (Mads Christensen) - så det med slipsenål osv er en god idé. Jeg vil bare gerne ha' lidt ideer at vælge imellem.

fra Nordsted1

Citat
Mine "drenge" fik begge slipsenål mm, da de blev konfirmeret, så hvis jeg var dig, er jeg ikke sikker på jeg ville lade gaven indgraverer, hvis nu han har det i forvejen

hvad nordsted1 er du en blærerøv type ????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-09 14:00

vic2000.... næææ det er jeg ikke, men det er nu upraktisk at dyppe slipset i maden, derfor har de fået slipsenåle

Hvis han er pc nørd:

Mange unge ønsker sig også en ekstern harddisk til deres musik og film... hvis det var en ide, så må du lige spørge efter pris og kvalitet her på kandu

Eller en af de mange smarte pc tasker til en bærbar pc

http://www.hardware-store.dk/baerbar-tasker/cat_25.html

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 05-06-09 17:16

Citat
vic2000.... næææ det er jeg ikke, men det er nu upraktisk at dyppe slipset i maden, derfor har de fået slipsenåle

Det havde jeg sq heller ikke antaget dig for, og vil give dig ret i vi lever i Computter verden,
som ikke tåler sovs og kartofler, med masser a ketchup,

Kommentar
Fra : lham

Dato : 05-06-09 19:05

køb studenternelliker og flag til festen så der er et par buketter til hvert bord

Godkendelse af svar
Fra : hyldeborg

Dato : 08-06-09 09:12

Jeg ved endnu ikke hvad gaven bliver, men du får pointene HelleBirgitte, fordi du bekræftede mig i, at jeg ikke var helt galt afmarcheret i min egen idé om slipsenål. Og det er et par gode links du har fundet. Tak

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-06-09 10:50

Tak skal du ha´ og rigtig god fest. Jeg er sikker på, det er den rigtige gave til den unge mand, specielt efter din beskrivelse af ham