/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
prøver igen
Fra : m13ark
Vist : 928 gange
300 point
Dato : 31-05-09 08:08

jeg har stillet spørgsmålet før,,, men da jeg stadig ikke forstår ,hvordan man kan afslutte et tip med svarene: nå, nå nå, og hvad så,, måske,,,, ok... o.s.v det kunne være sjovt, hvis der var andre, med mere seriøse svar fik en mulighed for at være med, inden der blev lukket for muligheden. Det er næsten altid samme navne der står for svarene. ELLER HVAD?????????????

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 31-05-09 08:25

Jeg kan kun give dig ret. Jeg har også undret mig over de der nå'er. Det er som om at nogle folk er fuldstændig ligeglade med indholdet, men bare vil af med negative kommentarer.

Nogle gange er det om noget, som de sikkert ikke har begreb om. Underligt!!

Kommentar
Fra : iah

Dato : 31-05-09 08:25

Hvilket svar venter du egentlig på dette spørgsmål, som du selv skriver har stillet én gang før?

http://www.kandu.dk/Spg99081.aspx

Kommentar
Fra : læsehest

Dato : 31-05-09 08:26

At kommenterer sådan er en uskik.

Og jeg forstår ikke hvorfor de negative, som ikke er interesserede, og siger "Nå"
alligevel skal give deres 0 stjerner i om et emne, der ikke har deres interesse.

Men så har de vel vist deres "magt".

Også det at stille den som kommer med et tip et spørgsmål:

Hvad mener du med det tip?
Har du selv prøvet tippet?

Og så bliver Tippet lukket, og den som kom med tippet har ingen mulighed for at svare.

Det kunne jo også være, at der var andre end de 5 første, som gerne ville kommenterer.

Men det er altså umuligt, for der er lukket.

Derfor er det egentlig bedre at stille et spørgsmål i stedet for et tip.

Så kan "debatten" få mere "rum"

læsehest

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 31-05-09 08:27

hejsa M13ark

Jeg er ny igen herinde

Men jeg kan se du har været på kandu siden 05-072004

Jeg ved ikke om du har fulgt med i de spørgsmål der har kørt på det sidste, eller du bare selv er en dobbelt profil som så stiller spørgsmål og selv får dine point tilbage

Men ellers skal du regne med den luske måde det hele sådan køre på her ved kandu
det er at en han har flere profilnavne, og så fiser han/hun lige ind og besvare selv på spørgsmålet eller tippet, pointrne er hjemme i rækken af de andre stjernerm lusk a højest klasse på første parket

men har du kun en bruger profil her på kandu så er du hjertelig velkommen og gi dig til kende
ved at lægge en tilkendegivelse i min skriv box
men har du en ekstra profil så er det også ok men så skriver du bare først N13ark + næste

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 31-05-09 08:37

måske lidt naivt, men det kunne være der var nye brugere, der kunne tænke sig at tage emnet op igen. Det er jo stadig et interesant sted at bringe ting op, så hvem ved.....nye tider. de svar der er givet, er jo ikke løsning nok, da det fortsættet som tidligere. men tak til dig iah

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 31-05-09 09:12

hej vic2000. Jeg har kun 1 profil her og det med pointrytteri har ikke min interesse. Jeg synes det er sjovt at kunne debaterer forskellige emner, og det er ,efter min mening, sjovest når debatten ikke løber af sporet.
Ja jeg har været her ganske længe, og det er derfor jeg synes, det ikke er nytteløst at forsøge at debaterer

Accepteret svar
Fra : vic2000

Modtaget 300 point
Dato : 31-05-09 10:18

m13ark

et par bevingede ord, fra m13ark som også har min sympati fuldt ud en profil en stemme, og så er kandu nok det sted hvor man kan få flest tilkende givelser om samme emne incl sjove bemærkninger,

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-05-09 11:17

Hvad er det du spørger om, er det hvordan man afslutter spørgsmål?

God påske.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 31-05-09 12:09

Jeg tror, at det er dette Tip der henvises til:
http://www.kandu.dk/Tip19708.aspx

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-05-09 13:48

nå nå da

God Jul

Kommentar
Fra : læsehest

Dato : 31-05-09 14:38

Hmmm - Hvis det kun er det Tip du henviser til, så kan jeg måske godt forstå folk siger "Nå".

Jeg selv ville ikke kommenterer sådan et tip !

(Ja, det er da sikkert godt nok, det er ikke sådan ment)

Så forstår jeg bedre, at du stiller dit spørgsmål under "seksualitet", og ikke under "kandu.dk"

læsehest

Kommentar
Fra : læsehest

Dato : 31-05-09 14:42

Citat
God påske

Åh ...?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-05-09 18:44

læsehest ->

Citat
Derfor er det egentlig bedre at stille et spørgsmål i stedet for et tip.

Ja..., hvis det er debat man ønsker

Et TIP ...er et TIP ...ikke et diskussionsforum !

Til denne form for meningsudveksling/vidensdeling er netop 'spørgsmål' kategorierne oprettet

Vil man debatere? Så stiller man et spørgsmål. Vil man komme med et TIP? Tjaeh... så er det dét.

Bedømmelse? 'Negative' kommentarer?

Hmmmm..... nok en subjektiv sag, men er det i bund og grund egentlig ikke ligemeget i forhold til TIP'ets 'værdi'?

..altså, medmindre man hænger sig i selve bedømmelsen =

http://www.kandu.dk/App_Themes/Normal/images/stars/big/star50.gif

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : m13ark

Dato : 03-06-09 20:26

Tak for svaret vic2000. Jeg tror vi har samme indstilling

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 04-06-09 00:04

Hejsa

M 13 ark

Hvis man kunne se gennem TRÅDEN, så ville du kunne se sådan en gammel orginal

med dertil hørende efekter fast gjort i den enne ende ind til kroppen, stritte ud op og ned af bare

glæde over at have modtage annerkendelses prisen.

Du vil være med på min nethinde resten af livet og jeg ønsker dig al held fremover IAK fra

"" lillekjeld "" eller kjeld lystre begge.