/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Fejl på server til Fyncup?
Fra : ingelein
Vist : 542 gange
25 point
Dato : 23-05-09 10:53

Hej
Jeg har siden i går aftes ikke kunnet komme ind på denne hjemmeside, og det er brandærgerligt fordi min sønneke deltager i Fyn rundt.

http://www.fyncup.dk

Er der nogen, som kan komme ind på siden - eller ved hvad der er los?
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-05-09 10:54

Virker ik'

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-05-09 11:27

hm.......
Og hvad skal så denne besked fra "værten" betyde?

http://www.surftown.com/default.aspx?docid=9335d215-7ec6-4d36-ab24-90c9ba22fcf6

Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-09 12:37
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-09 12:38
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-05-09 12:38

start med at send en besked til surftown's support, det er surftown der hoster siden og dem der kan svare på det spørgsmål.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-05-09 13:57

Hej Manse9933
Det har vist ikke ret meget med sejlsport at gøre?
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-05-09 14:01

Hej Webnoob
Nu har jeg sendt en message til Surftown Support. Men det lyder da underligt at ingen har reageret. Jeg har fulgt med indtil midnat, hvor hovedfeltet lå ud for Nyborg og 1. båd Orbit var næsten i mål. Orbit er en catamaran hjemmehørende i Skærbæk og sejles af Jens Quorning.
Der var en masse gode oplysninger om positioner, mellemdistancer, meldepunkter osv på hjemmesiden indtil den gik ned. Med det hårde sejlervejr der har været, er en mor jo altid lidt bekymret - især når hun selv er sejler. Kun en tåbe frygter ikke havet - men mon ikke sønneke er nået i mål ?

Hilsen
Ingelein

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-05-09 14:04

det må vi jo håber de gjorde.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-09 14:16

ups,sejlsportgøre

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-05-09 14:23

det hjælper jo ikke spørger noget det der, hun kan jo ikke se resultater, mellem tider stillinger og alt det andet hun er interesseret i. Men ellers bor jeg i Bogense hvor de sejler fra og til og kan da godt finde ud af om de er kommet i havn, hvis du ikke har hørt noget. Men vil da regne med at der ville ha' været noget i nyhederne hvis der var sket nogen af sejlerne noget.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-05-09 14:26

Hej Manse9933
Ja, jeg havde godt set den - og jeg er stadigvæk glad for at vi aldrig fik brugt vores spiler, men solgte den straks vi fik vores båd. Mere travlt har vi ikke, så vi kan endda leve med lidt baglæns sejlads også. Men sådan har kapsejlere det ikke
Mange hilsner
Ingelein

Ps. Spileren bruges mest i stille vejr med vinden ind for agten. I går var der vist ingen, som havde behov for at sætte ekstra skub med spileren. Turen gik vest om Fyn og vinden var fra vest, så der skulle krydses mange gange ned gennem Lillebælt.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-09 14:26

Det var en ups på et tidligere indlæg,jeg ved da godt det ikke hjælper noget,det er et lille plaster på såret,flash back.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-09 14:29
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-05-09 14:29

Hej Webnoob

Enig, så mon ikke de snart får tid til at sende en sms hjem?

Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-09 14:30
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-09 14:32

De har nok ikke betalt deres webhotel regning og/eller domæne afgift.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-05-09 14:35

Du kan jo også prøve og ringe til Bogense sejlklub, det kan være de kan svare på det.
Info er hentet fra www.dk-hostmaster.dk

DK Whois database
DK Whois databasen stilles til rådighed af DK Hostmaster A/S, udelukkende for at assistere brugerne i at finde informationer der vedrører domæner. DK Hostmaster A/S kan ikke garantere for nøjagtigheden af disse oplysninger og DK Hostmaster A/S forbeholder sig retten til, ved misbrug, at spærre for adgang til data.

Domænenavn: fyncup.dk
DNS: fyncup.dk
Registreret: 1999-04-07
Status: Aktivt

Registrant:

Bruger-id: BS7563-DK
Navn: Bogense Sejlklub
Adresse: Sejlerkajen 4
Postnu. & by: 5400 Bogense
Land: Danmark
Telefon: +45 46 55 15 40

Fuldmægtig:

Bruger-id: PB3678-DK
Navn: Bogense Sejlklub
Att.: Ole Thrane
Adresse: Sejlerkajen 4
Postnu. & by: 5400 Bogense
Land: Danmark
Telefon: +45 64 81 33 39

Navneservere:

ns1.surf-town.net SA6196-DK
ns2.surf-town.net SA6196-DK
ns3.surf-town.net SA6196-DK

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 25 point
Dato : 23-05-09 14:53
Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 23-05-09 15:19

Tak for svaret Manse9933.

Ja, serveren er brudt ned og Bogense Sejlklub viderefører nogle af de vigtigste sider. 1000 tak for linket. Jeg kan se at den båd fra Vejle, som min søn er gast på enten er kommet i mål eller snart gør det, for Sprogø er passeret ved 3-tiden i nat.

Du har reddet min eftermiddag. Selvom alle ombord har mobiltelefon - går jeg ud fra, er der ikke tid til at sms'e når der skal trækkes i skøderne.

Mange tak og hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-09 15:50

Det var webnoob fortjeneste,sender lige points videre.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-05-09 15:53

det behøver du ikke, takken er nok.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-09 15:54
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-05-09 18:47

Her er så svaret fra SURFTOWN SUPPORT

Citat
Tak for din mail.

Det er helt korrekt at hotellet er suspenderet, dette er gjort fordi siden ganske enkelt trækker hele serveren i knæ, det er ifølge vore
teknikere et spørgsmål om koden siden er lavet med, dette gør at alle andre på samme server som fyncup.dk ikke kan tilgå deres sider og
det duer naturligvis ikke, jeg kan genåbne hotellet så i kan kigge på selve hjemmesiden ( koden ) og få dette rettet til så den ikke trækker
alle recourser ud af serveren, så hvis jeg genåbner siden renamer jeg domænemappen så siden ikke kan vises før efter rettelserne er lavet.

Skriv tilbage hvad vi skal gøre for at alle er tilfredse.

Best regards

Kim
SURFTOWN support