/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Invite til torrenside
Fra : mj_jensen
Vist : 449 gange
40 point
Dato : 18-05-09 15:20

Hej. Er der nogle der venligst vil sende en invite til Nordic-t, danishbit.org eller andet.
Jeg er ny til fildeling, så jeg har desværre ikke nogle invites at byde på.

Håber i gider :D

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-05-09 15:58

- spørg her: http://www.antipiratgruppen.dk/

De kan garanteret løse dit problem...

Kommentar
Fra : mj_jensen

Dato : 18-05-09 16:01

Har prøvet derinde, og folk vil kun sende en invite hvis man kan tilbyde dem en invite til en anden torrenside, så det kan jeg desværre ikke :)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-05-09 16:10

- bare bliv ved, de er altid generte i starten...

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 18-05-09 17:38

Du kan da bare registrer dig på nordic-t,det gjorde jeg og det gik da glat igenem uden en Invite
http://nordic-t.org/index.php

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 18-05-09 17:44

Men hvorfor ikke bare bruge denne her http://azureus.sourceforge.net/

Og en guide til at downloade en torrent uden at have .torrent-filen

http://www.piratgruppen.org/wiki/index.php/DHT_-_Download_en_torrent_uden_at_have_.torrent-filen

Kommentar
Fra : mj_jensen

Dato : 18-05-09 18:41

Det kan man ikke. man skal bruge en invite fra en bruger derinde , desværre.
Det er lækkert nok man kan det, men søger nu mere en bruger på et lukket site, hvor der er rigtig god forbindelse

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-05-09 19:29

Glem det, Du skal bevisligt have downloaded (stjålet) og videregivet for omkring DKK 600.000, samt at kunne garantere at Du ikke bliver slæbt i retten de næste 3 måneder, FØR Du kommer ind i "den lukkede side".

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 18-05-09 22:33

Citat
Det kan man ikke. man skal bruge en invite fra en bruger derinde , desværre.
Det er lækkert nok man kan det, men søger nu mere en bruger på et lukket site, hvor der er rigtig god forbindelse

Du kommer ikke ind på en af de lukkede side uden en godkendelse og da slet ikke som ny og så er det det forkerte sted du spørger
Selv om jeg skulle havde adgang til de lukkede side ville du aldrig kunne få en Invite fra mig,det er noget Administratoren bestemmer hvem der skal ind på de sider

Kommentar
Fra : mj_jensen

Dato : 19-05-09 08:59

Nordic-t samt danishbit.org er da åbne for alle nye brugere? bare en inde fra siden har en invite. Det for man typisk efter man har oploaded omkring 20 gb. Den med 600k tror jeg nu ikke på :D

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 19-05-09 09:08

Jeg er medlem af Nordic-t,men synes det er en skod-side og jeg har heller aldrig brugt den,tror sgu ikke engang jeg kan huske min brugernavn og password

Kommentar
Fra : mj_jensen

Dato : 19-05-09 10:31

Har set på en af mine venners bruger. Og det er blevet meget meget godt. Hvis du finder dit login, må du meget meget gerne sende login til Michaelgufi@hotmail.com :D

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 19-05-09 12:50

Citat
Har set på en af mine venners bruger. Og det er blevet meget meget godt. Hvis du finder dit login, må du meget meget gerne sende login til Michaelgufi@hotmail.com :D

Det tror jeg ikke at det sker,jeg har ikke tænkt mig at uploade 20 GB af noget som helst

Kommentar
Fra : mj_jensen

Dato : 19-05-09 20:11

okay

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-05-09 02:56

Dit alternativ bliver så at stjæle fysisk i forretningerne.

Kommentar
Fra : mj_jensen

Dato : 20-05-09 10:59

Det tror jeg hellere jeg må gøre så ;)