/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
årsag til stive knæ
Fra : maryFlop
Vist : 3032 gange
60 point
Dato : 11-05-09 14:59

jeg er 61 år,,og hjemmegående husmor..har travlt det meste af dagen,,men føler at mine knæ er blevet stivere,,hvad kan være årsagen?,,skal jeg spise mere fiskeolie,,lave særlige udspændings øvelser,,ja selvfølgelig tabe mig lidt,,ha,ha,..men jeg har svært ved at komme i knæ..men er opmærksom på problemet,,,,,er der nogen gode råd...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-05-09 16:43

Fiskeolie "smører" jo ledene, virkningen mærkes dog ikke de første dage efter påbegyndelsen, men et lægebesøg går man heller ikke galt i byen med, eller at stoppe med rygning.

61 år er heller ingen alder, men jeg er 56 og har haft stående arbejde hele tiden, jeg kan nu også meeeeget småt begynde at mærke tidens tand.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 11-05-09 16:55

DET SIDSTE NYE HØRTE JEG ER, AT LAVE BØJNINGER HVER DAG.

START MED AT HVILE HÆNDERNE PÅ EN STOLERYG, OG BØJ SÅ NED I KNÆENE, NÆRMEST SOM AT KOMME HELT NED AT SIDDE I HUGSTILLING.

DETTE GØRES 20 GANGE, OP OG NED, OP OG NED, OG NÅR DETTE FØLES LET, SLIPPER DU STOLERYGGEN OG RÆKKER BARE ARMENE FREMAD, OG GØR DEN SAMME ØVELSE.

PRØV AT GØRE DETTE 3 GANGE DAGLIGT, EFTER 3 MDR. FØLES KNÆENDE MEGET BEDRE, MEDMINDRE, DU HAR EN SYGDOM.

SOM VEDKOMMENDE SAGDE, STOLE OG SOFAER ER LAVET TIL MENNESKER, MEN MENNESKER ER IKKE LAVET TIL STOLE OG SOFAER. VI BLIVER DÅRLIGE AF AT SIDDE FOR MEGET NED.

GOD BEDRING

VENLIGST
AG112

Kommentar
Fra : pbs1

Dato : 11-05-09 20:18

Citat
2 07-05-09 195 hvordan polvender man... (7) Biler

3 05-03-09 40 hvordan tildeler man point for (5) Kandu.dk

4 03-03-09 339 6 volt om til 12 volt (15) Biler

Undskyld.
Men er det almindeligt at folk ikke afslutter sin tråd ?

Kommentar
Fra : jdkq

Dato : 12-05-09 08:28

Du er ikke alene om Dit problem, - og det handler om at tiden gnaver i os, - og helt afhængig af kost, ernæring, livsstil og ikke mindst belastninger, dukker problemet op hos de fleste på et eller andet tidspunkt.

Vi har dog en rimelig klar idé om, at vi har noget der kan hjælpe Dig.

Det er et kosttilskuds-produkt, som ganske vist ikke findes i Danmark, men vi kan rimeligt nemt foranledige, at Du kan komme i besiddelse af dette enestående produkt. - (bruger der selv, og det opleves som smørelse af leddene)

Vi har gode erfaringer med at ledsmerter fra f.eks. leddegigt kan helt eller delvist afvikles, Vi har erfaringer med at diskusprolaps neutraliseres og smerter p.g.a. operation for diskusprolaps nedtones mærkbart. - (Du kan kontakte os via KanDu-sidens service om direkte mails)

M.h.t. kost og ernæring, - kan vi om forholdsvis kort tid (i løbet af få måneder) tilbyde Dig, - og alle andre, - en helt personlig, - og helt gratis service på internettet.

Du, - og alle andre, - kan helt uden omkostninger få en helt personlige Vitalitets-coach, der kan hjælpe med stort set alt inden for kost, ernæring, livsstil og livskvalitet, . . - en super professionel service helt gratis.

Du kan allerede nu tilmelde Dig, (klik på linket herunder), - men vær opmærksom på, at den Vitalitets Coach Du vil se, når Du klikker på, kun er en lille introduktion til det der snart kommer.

Hvis Du tilmelder Dig på siden, vil Du være blandt de allerførste, der får besked når Vitalitets Coach’en er klar til at servicere os alle her i Danmark ! . . - og husk det er helt gratis for Dig og for alle dem Du kender.

http://www.webstar.biz/?id=INTE-65EC-C2F7

Med Venlig Hilsen
jdkq

Kommentar
Fra : maryFlop

Dato : 12-05-09 17:58

til pbs1. som ikke mener jeg har afsluttet..
faktisk tror jeg selv at jeg både har givet point og sagt tak..
men jeg er nybegynder,,så bær over med mig..
jeg arbejder på at både svare og afslutte..hej

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-05-09 18:30

Citat
Vi har dog en rimelig klar idé om, at vi har noget der kan hjælpe Dig.

Hallo...

Dette er ikke en promotionskanal for dine produkter

Det er IKKE første gang du prøver på at "lokke" folk i fælden...

Og tilsyneladende er den ENESTE årsag til dit medlemsskab at "fiske" kunder

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-05-09 18:31

Du kan starte med at sætte dig op på et spisebord og så sidde stille og roligt og svinge benene, så knæene kommer i gang. Når du mener at nu er knæene varmet op så hop ned af bordet og lav lidt blide knæbøjninger mens du støtter dig til bordet. Lad være med at overdrive, men lav øvelserne hver dag. Brug gerne 5 min på at svinge med benene og 10 blide knæbøjninger til at starte med.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-05-09 20:15

Citat
Vi har dog en rimelig klar idé om, at vi har noget der kan hjælpe Dig.

jdkq

Gå et andet sted hen, det er ikke en reklametråd det her. Det er for dårligt at bruge Kandu til det.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-05-09 21:05

"Hvis Du tilmelder Dig på siden, vil Du være blandt de allerførste, der får besked"

Skrev Du også et par gange sidste år

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 13-05-09 12:00

maryFlop - husk at acceptere dine spørgsmål:
Se http://www.kandu.dk/Spg133264.aspx

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 60 point
Dato : 13-05-09 12:16

Du skal spise "heste medicin", navnet fordi det først var tilladt til heste, ikke til mennesker.

Det hedder rigtigt "Glucosamin" og modvirker lettere slidgigt.
Hvis du vil spare lidt kan du få din læge til at udskrive recept...

Det har hjulpet mig, og nok også dig med de samme symptomer?

Godkendelse af svar
Fra : maryFlop

Dato : 13-05-09 19:16

Tak for svaret svendgiversen.