/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Køb af ur
Fra : Thomas.Haugaard
Vist : 686 gange
100 point
Dato : 10-05-09 21:49

Mangler nogle anbefalinger af sider på nettet hvor man kan købe ure og er dækket af købeloven.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 10-05-09 21:56

Du er altid dækket af købeloven når du handler.

Hvilken slags uer er du på udkig efter og i hvilket prisleje?

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 10-05-09 22:33

Nej jeg er ikke dækket af købeloven på DBA og QXL generelt.

Leder efter robust ur ur fra 600 til 1000 kr. med visere så man ikke skal bruge læsebriller og og ikke for mange dingenoter der hænger fast og gerne selvoptræk.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 10-05-09 22:40

Onkel klog jeg kan godt selv søge. Jeg mangler anbefalinger.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 11-05-09 00:40

Køb et ur af et kendt mærke.De billigure der er på qxl, som de siger koster 5-6000kr og som du kan købe for ca. en tudse,er bare noget billig kinesisk kram.Hold dig langt væk hvis du ikke vil købe nyt ur om 3 måneder.Garanti det er en by i Russland.
alimak

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 11-05-09 00:42

Hvis jeg var dig ,så ville jeg købe en Seiko på: www.Lauritz.com
alimak

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-05-09 07:50
Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 11-05-09 08:00

Nordens urimport....et gammelt firma, der har eksisteret i næsten 50 år. Før nettets tid som postordrefirma

http://www.aveny.dk/butik/smykker/Ure-orderby0-p-1-c-383.html

Godkendelse af svar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 11-05-09 10:22

Tak for svaret dova.