/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Certifikatfejlmelding
Fra : klanger
Vist : 666 gange
50 point
Dato : 03-05-09 08:15

Får på mange sider skærmen Certifikatfejl

Også på sider der ikke bruger disse

Er det en sikkerhedsopsætning det er galt med?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-05-09 09:28

Kunne du ikke prøve at lære, at uddybe dine spørgsmål lidt mere, så vi andre kan spore os ind på problemet.
Dit spørgsmål minder meget om de unges SMS med meningsløse forkortelser, som kun få fatter en disse af, sådanne babysprog!
Hvad er det for certifikater du taler om?
Er det noget med eget digital signatur, eller er det disse garanti certifikater for noget du vil hente på nettet????

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 03-05-09 09:43

jeg holder meget med Severino, det er ikke meget du giver os at gå efter.
Ikke altid bryder jeg mig om hans sprogbrug.
Til spørgsmålet: Hvis du kommer til en side der kører https med et sertificat og din PC ikke kender dette får du en certificat fejl, men siden kører fint alligevel. jeg har ikke opnået at få min PC til at genkende og godkende certificatet. Her viser det sig når jeg kører webmin på min Ubuntu server i kælderen.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 03-05-09 10:23

Ja det må I/du da undskylde, men det gik lidt stærkt i morges, da det var min kammerats maskine jeg prøvede, at hjælpe ham med.

Vi stod og skulle ud af døren, så......

Men jeg lader lige "spørgsmålet" stå et øjeblik til jeg kommer tilbage til hans maskine igen....

Og så skal jeg lige komme mig over alle de skældud fra Severino... Man skulle sg'u tro man var gift.........og man SKAL jo ikke svare.....!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-05-09 10:43

Ved du hvad, hvis du ikke kommer med grundlæggende oplysninger, hvordan skal vi så vide hvad du spørger om? Det er det severino skriver. Vi kan ikke hjælpe hvis du ikke giver flere oplysninger.
Så vi forsøger faktisk at hjælpe dig.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 50 point
Dato : 03-05-09 16:48

Når man gentagende gange møder mangelfulde spørgsmål, og somme tider også fra samme person, så må man da have lov til at bruge bogstaver der er lidt større end normalt.
Men kan man ikke lide røgen, ja så ryger jeg bare et andet sted. Så her er altså et par personer, som gerne vil på min grå liste over dem som jeg ikke skal hjælpe fremover.
Så indtil videre, så er jeg kun med på en læser her i denne tråd!

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 03-05-09 20:50

Tak for svaret severino.