/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
overnatnig. Fredericia.
Fra : edison
Vist : 508 gange
100 point
Dato : 29-04-09 19:06

Billig overnatnig søges i fredericia 1 & 2 Maj
er der nogle der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-04-09 19:23

Nåå der er nok en der skal til DBH

Dette var det billigste vi kunne finde - og var heldige at få et ledigt værelse med bad og toilet

http://www.fredericia-danhostel.dk/

Håber det vil lykkedes for dig, selv om du er meget sent ude

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-04-09 19:23

Hov

DHB

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-04-09 19:24
Kommentar
Fra : edison

Dato : 29-04-09 20:27

HeHe... Nej Knægten skal til, Fast & Furios Car show. og han har ikke så mange penge. De går jo til bensin...

Kommentar
Fra : edison

Dato : 29-04-09 20:29

Nordsted1. det ser godt ud.... Men er der nogen der kan gøre det billiger.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-04-09 20:30

Min knægt og jeg ledte efter det billigeste overnatningssted i Fredericia, og ovenstående var billigst, så prøv om din søn kan få en seng et af stederne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-04-09 20:31

Det lyder nu alligevel som om vores knægte skal samme sted hen=DHB=danmarks hurtigste bil?

Kommentar
Fra : edison

Dato : 29-04-09 20:32

det er Fredericia messecenter her fra 1 maj

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 29-04-09 20:36

Yes yes, det skulle være indendørs i et center, det må være det samme , men jeg tror altså ikke sønnen vil sove i ske med andre end kæresten

Kommentar
Fra : edison

Dato : 29-04-09 20:38

Det var godtnok ærgligt. Måske min min knkt kunn låne kærsten at sorve i ske med... HEHE... Bare gas.

Godkendelse af svar
Fra : edison

Dato : 29-04-09 20:40

Tak for svaret Nordsted1.
Jeg tror det nærmest vi kommer er dit svar. og tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-04-09 20:41

he he, den tror jeg ikke de går med til

Du kan også prøve at søge på campingpladerne i området, mange har campinghytter, vælg dem uden toilet, de er billigst

Men det kræver at han har bil, så han kan komme frem til messecenteret, hvis det blive i yderkanten af byen