/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Mælkebøttejern
Fra : momomo
Vist : 2185 gange
200 point
Dato : 29-04-09 16:19

--------------------------------------------------------------------------------
Er der nogen der har erfaring med Speedy Weedy?
http://www.tinasverden.dk/default.asp?id=658&gclid=CIrNgtvSk5oCFQRkswodETeLMw

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-04-09 16:25

Her hos os stresser vi mælkebøtterne ved at nappe blomt og knopper af.
Vi har næsten ingen tilbage.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-04-09 16:26

Nej, men det jeg bruger er bedre, med to modhagere...

Endnu bedre er det Havai købte:
http://www.lve.dk/produkter.php?varegruppe=56&produkt=2319

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 29-04-09 17:48

Hej svendgiversen, det link du kommer med angående mælkebøttejern alt for dyrt.
Jeg købte mit her i byen i noget der hed Plantorama og kostede kun 269,00 kr.
Det virker bare.
Naboen har allerede lånt det.

hawaii7

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 29-04-09 18:02

Har et fancy mælkebøttejern men ender altid med at bruge et slidt stemmejern jeg har liggende til mælebøtter og tidsler.

Stik omkring dem og løsne jorden så du får hele roden med. Tag 20 om dagen så det er overskueligt eller giv nogle unger dusør.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 29-04-09 18:12

der fines også noget der hedder toxan. det virker hver gang og er kommer ikke flere skud fra krapylet.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 29-04-09 20:29

Citat
Stik omkring dem og løsne jorden så du får hele roden med. Tag 20 om dagen så det er overskueligt

hej momomo - Thomas har allerede sagt det ..............

spar dog de penge, og få lidt motion samtidig med at du ser de kære mælkebøtter forsvinde

Brug en stor skruetrækker eller et stemmejern.

Er de ellers ikke pæne ???

http://elise-kort.dk/images/DSC01565.JPG

hilsen
Bennymanden

Kommentar
Fra : momomo

Dato : 29-04-09 20:50

Det er godt med jer, men jeg har dårlig ryg, og det lader til at ingen har erfaring med Speedy Weedy, så svendgiversen hvordan kan du vide at Fiskars er bedre end Speedy Weedy?

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 200 point
Dato : 29-04-09 21:06

Mit har to modhagere, Fiskars har 4, og begge er meget mere robuste end Speedy Weedy...

Godkendelse af svar
Fra : momomo

Dato : 29-04-09 21:32

Tak for svaret svendgiversen, jeg gi'r mig og køber en Fiskars i morgen hos Silvan.